Úvod > Jak cvičit na cyklotrenažéru?

Jak cvičit na cyklotrenažéru?

Jak správně cvičit na cyklotrenažéru:

  • prvním předpokladem je správně fungující cyklotrenažér!
  • důležité je nalezení a nastavení vhodné pozice pro cvičení na cyklotrenažéru - výška, tvar a pozice sedla, nastavení polohy řídítek, celková konstrukce a ergonomie cyklotrenažéru a další individuální vlivy
  • vhodné je zařadit před samotným cvičením na cyklotrenažéru krátkou rozcvičku a strečink

Cvičení na cyklotrenažeru

  • při cvičení na cyklotrenažéru je vhodné začít trénink s menším zatížením
  • po rozehřátí svalů můžeme zátěž zvýšit
  • na závěr tréninku na cyklotrenažéru opět snížíme zátěž a uvolníme svaly
  • pro dosažení očekávaných účinků je důležitá doba cvičení - ke spalování tuků (aerobnímu svalovému metabolismu) dochází po 20 - 40 minutách cvičení.
  • FIT - F = frekvence cvičení 3 - 5 x týdně, I = intenzita cvičení 60 - 90 % maximální tepové frekvence, T = délka cvičení 20 - 60 minut
  • na závěr cvičení doporučujeme zařadit cviky na uvolnění, vydýchání a zklidnění svalů

Typy cyklotrenažérů

Související informace

Český košík roku 2015 Ověřeno zákazníky Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 5 let Apek - certifikovaný obchod