2. jakost

Co znamená 2. jakost? Produkty v druhé jakosti jsou 100% funkční, ovšem mají určitou drobnou vadu, která však nemá žádný vliv na samotnou funkčnost výrobku. Každý...

Co znamená 2. jakost?

Produkty v druhé jakosti jsou 100% funkční, ovšem mají určitou drobnou vadu, která však nemá žádný vliv na samotnou funkčnost výrobku. Každý výrobek je zkontrolován servisním technikem a až poté uvolněn k prodeji. Na toto zboží se také automaticky vztahuje dvouletá záruka. Konkrétní závada je vždy u každého dílčího produktu uvedena.

Vzniklé vady mohou být obvykle následující: 

  • produkt byl sestaven z důvodu focení, není zpět rozmontován, ale je plně sestavený
  • zboží je vráceno zákazníkem do 14 dnů (zákonná lhůta pro možnost vrácení zboží)
  • poničená krabice během cesty směrem k zákazníkovi (přepravní společností)
  • sestavené produkty na předváděcí akce, veletrhy (minimální opotřebení)

Proč nakupovat u nás?