Úvod > Obchodní podmínky společnosti SEVEN SPORT s.r.o. a společnosti inSPORTline stores s.r.o.

Obchodní podmínky společnosti SEVEN SPORT s.r.o. a společnosti inSPORTline stores s.r.o.

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“ nebo také „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu, který je provozován společností SEVEN SPORT s.r.o. na webové stránce umístěné na internetové adrese www.insportline.cz.
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

1. Objednávka a ochrana osobních údajů

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, email). Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu.
Společnost SEVEN SPORT s.r.o., provozovatel internetového obchodu www.insportline.cz, je registrovaným správcem osobních údajů (číslo registrace u ÚOOÚ je 00065897) a garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Tento internetový obchod je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Tím se zavazuje k dodržování všech pravidel, které APEK stanovuje. Společnost prohlašuje, že informace o zákaznících (kupujících) jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující uzavřením smlouvy dále souhlasí s automatickým doplňováním osobních údajů kupujícího v košíku a to po zadání telefonního čísla či emailu kupujícího. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.  Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti (prodávajícího). Zboží zakoupené prostřednictvím eshopu www.insportline.cz, nebo prodejny inSPORTline nesmí být dále přeprodáváno bez písemného souhlasu Seven Sport s.r.o.

2. Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání objednaného zboží budete taktéž informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.

3. Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do 1 hodiny zrušit a to telefonicky na telefonním čísle 556 300 970 nebo e-mailem zaslaným na adresu eshop@insportline.cz. Po uplynutí této doby již nelze objednávku zrušit, neboť může dojít k expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být již předáno přepravci.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit (nepřijmout) objednávku nebo její část v případě, že se již zboží nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud již kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

4. Dodání daňového dokladu a záručního listu

Daňový doklad je zasílán v elektronické podobě. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme  již potvrzený společně se zbožím. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad, a to za předpokladu, že obsahuje všechny potřebné údaje (jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu).
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, apod.) si hradí kupující sám.

5. Platba

Prodávající umožňuje zákazníkovi uhradit předem sjednanou cenu (za zboží a jeho přepravu k zákazníkovi) výběrem jedné z níže uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobírkou - hotově - platbu provedete hotovostně při převzetí zboží od dopravce (kurýra). Se zbožím dopravce současně předá doklad o zaplacení požadované částky za zboží.
  • Platební kartou - online - po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečené online rozhraní pro platbu kreditní kartou. Jedná se o nejrychlejší způsob platby.
  • Rychlé platby PayU - rychlá a bezpečná online platba pro klienty bank Česká spořitelna, Komerční Banka, Raifaisen Bank, GE Money Bank, Fio a Sberbank. Po odeslání Vaší objednávky a výběru Vaší banky jste automaticky přesměrováni na přihlašovací obrazovku Vašeho online bankovnictví, kde po přihlášení již pouze potvrdíte automaticky předvyplněný platební příkaz. Platbu evidujeme na našem účtu během několika minut a zboží tak expedujeme neprodleně.
  • Na splátky CETELEM - splátkový prodej se společností BNP Paribas Personal Finance SA, naším dlouhodobým partnerem v oblasti poskytování výhodných spotřebitelských úvěrů při nákupu zboží na splátky. Při zvolení této možnosti platby se zobrazí splátková kalkulačka, kde si vyberete požadovaný úvěr. Po následném dokončení objednávky se zobrazí její shrnutí, ve kterém naleznete tlačítko "Uzavřít smlouvu" - pomocí tohoto tlačítka budete přesměrováni do rozhraní systému CETELEM, kde pokračujete ve vyplnění informací požadovaných pro schválení vašeho úvěru. Po dokončení tohoto procesu Vám budou společností BNP Paribas Personal Finance SA na Váš mail zaslány informace jak postupovat dále.
  • Na splátky ESSOX - splátkový prodej se společností ESSOX, naším novým partnerem v oblasti poskytování výhodných spotřebitelských úvěrů při nákupu zboží na splátky. Při zvolení této možnosti platby se zobrazí splátková kalkulačka, kde si vyberete požadovaný úvěr. Po následném dokončení objednávky se zobrazí její shrnutí, ve kterém naleznete tlačítko "Uzavřít smlouvu" - pomocí tohoto tlačítka budete přesměrováni do rozhraní systému ESSOX, kde pokračujete ve vyplnění informací požadovaných pro schválení vašeho úvěru. Po dokončení tohoto procesu Vám budou společností ESSOX na Váš mail zaslány informace jak postupovat dále. Více o podmínkách nákupu na splátky ESSOX naleznete zde.  
  • Bankovním převodem - platbu provedete standardním bankovním převodem na náš účet (číslo účtu a variabilní symbol obdržíte v potvrzujícím emailu objednávky). Zásilka bude odeslána až po přijetí částky na náš účet. Právě z důvodů čekání na přijetí platby (1-2 dny) je nutné počítat se zpožděním v expedici Vaší objednávky. Z tohoto důvodu platbu bankovním převodem spíše nedoporučujeme.
  • Odloženou platbou - Platbu provedete do 14 dní od nákupu na učet firmy Twisto payments a.s. viz. obchodní podmínky (vztahuje na objednávky do výše 5 000 Kč)

Bude-li kupní smlouva uzavřena bez současné fyzické přítomnosti stran (tedy prostřednictvím „prostředku komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, má zákazník (kupující) právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Tato lhůta běží ode dne:

  • uzavření smlouvy
  • jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak ode dne převzetí první dodávky zboží.

Odstoupit od smlouvy je možné zasláním písemného odstoupení od smlouvy na adresu sídla prodávajícího nebo předáním odstoupení od smlouvy na prodejně anebo prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
Po doručení odstoupení od smlouvy (zaslaného prostřednictvím formuláře) zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí takovéhoto odstoupení od smlouvy v textové podobě.
V případech, kdy bude kupní cena hrazena alespoň zčásti pomocí úvěru nebo zápůjčky poskytnutých podnikatelem a využije-li kupující práva odstoupit od smlouvy, vztahují se účinky odstoupení i na tuto smlouvu o úvěru nebo zápůjčce; to platí i v případě, že úvěr nebo zápůjčku poskytla třetí osoba podle smlouvy uzavřené s podnikatelem. V takovém případě nelze vůči zákazníkovi uplatnit jakékoli sankce.

6. Cena a druhy dopravy:

V současné době nabízíme přepravu zboží se společnostmi PPL Sprint, Česká Pošta nebo převzetí zboží na výdejních místech PPL Parcelshop. V 2. kroku nákupního košíku zvolte Vámi preferovaného dopravce z nabízených možností (seznam nabízených druhů dopravy se liší v závislosti na velikosti a hmotnosti zboží Vaší objednávky). Prodávající si vyhrazuje u konkrétní zásilky právo změny přepravce zboží a to v rámci optimalizace a zrychlení procesu dodání zboží zákazníkovi. Pokud zvolil koncový zákazník přepravce, jehož cena za přepravu je vyšší než cena přepravce, kterým byla zásilka přepravena, má zákazník právo písemně nebo telefonicky požádat o vrácení rozdílu ceny. 

PPL / PPL Sprint

  • cena přepravy: 73 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • PPL – lze přepravovat balíky do hmotnosti 50 kg
  • PPL - Sprint - lze přepravovat balíky od hmotnosti 50 kg do 500 kg
  • platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení;
  • probíhají min. 2 pokusy o kontaktování příjemce před doručením zásilky;
  • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání;
  • telefonicky lze získat číslo k online sledování zásilky na internetu
  • ve vybraných lokalitách je možnost výběru z denního (8:00 - 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.). Večerní doručování se nevztahuje na PPL - Sprint. Seznam vybraných lokalit pro večerní doručování naleznete dle PSČ zde.
  • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře, tato služba se vztahuje pouze na balíkové zásilky nikoliv na paletovou přepravu
  • PPL - Sprint - Zákazník je povinen při přebrání zásilky předat dopravci přepravní materiál na kterém byla zásilka doručována pod podmínkou smluvní pokuty 200Kč.

PPL / PPL Sprint - postup při přebírání zásilky

  • zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
  • zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné folie a do kříže přelepeno firemní páskou inSPORTline. Pokud bude folie nebo páska porušena, pak zásilku přeberte s výhradou nebo nepřebírejte vůbec.
  • v případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat.
  • pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte 

Česká pošta – Balík na poštu / Balík do ruky / Komplexní doručování

  • cena přepravy za služby „Balík na poštu“ 73,- Kč,  „Balík do ruky“ 79,- Kč s DPH a „Komplexní doručování“ 179,- Kč s DPH
  • cena dobírky: 30,- Kč
  • lze přepravovat balíky až do hmotnosti 100 kg (u služby "Komplexní doručování")
  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty
  • po tel. domluvě lze sjednat odpolední a večerní doručování, které probíhá do 19. hodiny v krajských a bývalých okresních městech.

Balík Na poštu - postup při přebírání zásilky

  • zákazník obdrží pouze potvrzovací SMS a balík je možno vyzvednout do 7 dnů. 
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde.  

Balík Do ruky - postup při přebírání zásilky

  • zákazník obdrží potvrzovací SMS a v případě jeho nezastižení je zákazník informován o balíku oznámenkou. Tento balík je možno vyzvednout do 7 dnů
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde.   

Balík nadrozměr

  • cena přepravy 79 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč
  • lze přepravovat palety až do hmotnosti 500 Kg
  • zákazník je povinen při přebrání zásilky předat dopravci přepravní materiál na kterém byla zásilka doručována pod podmínkou smluvní pokuty 200 Kč.

Komplexní doručování - postup při přebírání zásilky

  • doručovatelé České pošty Vám doručí objednané zboží až do bytu nebo kanceláře.
  • doručovatel dodá zásilku až na Vámi určené místo a není třeba se tedy obávat, že by Vám zboží zůstalo stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě.
  • v případě, že nelze použít výtah je zásilka dodána maximálně do 4. patra.
  • doručovatelé jsou vybaveni potřebnou manipulační technikou a není tedy třeba jim s výnosem pomáhat.
  • doručovatel poté přímo u Vás zásilku rozbalí a zkontroluje vizuálně, zda není poškozena.  
  • pokud si budete přát, doručovatel odveze i obal od zásilky.


Osobní odběr

Objednané zboží je také možno si osobně vyzvednou na některé z kamenných prodejen v Praze, Brně, Ostravě nebo Vítkově.
V případě, že bude zvolen osobní odběr na některé z kamenných prodejen, bude osobou prodávajícího společnost inSPORTline stores s.r.o., IČ: 247 72 143, se sídlem Strakonická 1151/2c, Hlubočepy, Praha 5, PSČ 150 00.
V tomto případě, stejně jako v případě doručení zboží prostřednictvím přepravce, platí ujednání těchto obchodních podmínek. 

7. Doba dodání:

Dodací lhůta je od 2 do 5 pracovních dnů pro všechny způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. 

8. Montáž a servis:

Ohledně montáže Vás bude do dvou pracovních dnů automaticky informovat naše servisní středisko, které se s Vámi domluví na termínu uskutečnění montáže. Montáž nikdy neprovádí smluvený přepravce. U vybraných produktů poskytujeme instalaci a seřízení výrobku zdarma u zákazníka. Instalaci a seřízení provádí specializovaný technik z okolí místa doručení. Termín instalace a seřízení si zákazník se servisním technikem dohodne individuálně. Montáž u kupujícího je vždy zajištěna jedním servisním technikem a je tedy nutné, aby kupující zajistil umístění zboží na místo, kde bude prováděna samotná montáž, případně aby kupující zajistil asistenční osobu či osoby asistující při přemístění zabaleného zboží na místo, kde bude montáž stroje provedena. U všech ostatních produktů lze objednat placenou montáž zaškrtnutím volby "Požaduji montáž za xxx Kč", a to v detailu produktu nad tlačítkem "Do košíku".

9. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží:

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel ze zákona právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14kalendářních dnů ode dne:

  • uzavření smlouvy
  • jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak ode dne převzetí první dodávky zboží.

My tuto délku odstoupení od smlouvy prodlužujeme na 30 dnů. 

Podmínky odstoupení od smlouvy: 

odstoupení od smlouvy musí být písemné a zaslané na adresu sídla společnosti nebo na adresu Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje, od smlouvy lze odstoupit také prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde (po doručení tohoto odstoupení od smlouvy Vám bude zasláno potvrzení o jeho přijetí v textové podobě). Pokud zboží ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci

  • odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu (poštovné, balné či jiné dopravné), a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou
  • uplatní-li zákazník (kupující) právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží
  • v případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy)
  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš bankovní účet a to neprodleně po dodání všech podkladů, například čísla účtu pro zaslání platby
  • prodávající je povinen vrátit zákazníkovi (kupujícímu) zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi (kupujícímu) dříve, než mu zákazník (kupující) zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal
  • nárok na náhradu škody vzniklý na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst oproti nároku kupujícího na vrácení kupní cen
  • v případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím
  • je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Odstoupí-li zákazník (kupující) od smlouvy, tak zákazník (kupující) zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
Při odstoupení od smlouvy zákazník (kupující) zašle nebo předá zboží společně s průvodním dopisem zpět prodávajícímu a to:

  • na adresu servisního oddělení Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury
  • v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově).

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má zákazník (kupující) právo od smlouvy odstoupit. Zákazník (kupující)  má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka (kupujícího) buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník (kupující) před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Prodávající si vyhrazuje také právo na tiskové chyby. 

10. Reklamace, záruka a servis u zákazníka:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená výše v tomto bodě obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, není-li dále uvedeno jinak.

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit dodavateli. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující (spotřebitel) právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, a to včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k prodávajícímu. V případě neoprávněné reklamace nese veškeré nutné náklady kupující. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. U označených fitness modelů bude poskytována záruční lhůta 5 let na rám.

U jízdních kol KELLYS se rozšířená záruka vztahuje na rám. Pro poskytnutí prodloužené záruky 5 let je nutné provést registraci kola KELLYS nejpozději do 60 dnů od zakoupení. Kola Kellys si můžete registrovat zde.

Servis u zákazníka - na vybrané produkty v ceně nad 8 990 Kč s DPH  zajišťujeme záruční servis u zákazníka. Tato výhoda se týká všech produktů s tím to označením

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci a požadavku na servis zboží:

  • informujte nás vyplněním on-line formuláře
  • zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na:
  • na adresu servisního oddělení Seven Sport s.r.o., Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury či jiného nákupního dokladu (nejrychlejší způsob vyřízení reklamace)
  • nebo na adresu sídla / v sídle prodávajícího
  • nebo předejte v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově)
  • v případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností PPL
  • zákazník se může o průběhu reklamace informovat e-mailem reklamace@insportline.cz
  • o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně.

11. Výměna velikosti zdarma:

V případě zakoupení zboží prostřednictvím eshopu s příznakem "výměna velikosti zdarma" poskytujeme možnost výměny zboží za jinou velikost. Výměnu lze provézt pouze za variantu velikosti, která je skladem. Výměnu velikosti zdarma můžete využít jen jednou a podmínkou je, že zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět, musí být zabaleno v původním obalu, nesmí nést známky užívání, musí být nepoškozené a kompletní. Zboží zašlete zpět na adresu servisního oddělení (Seven Sport s.r.o., Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava) společně s průvodním dopisem a kopií faktury. Tuto službu výměny velikost zdarma lze uplatnit do 30 dnů od převzetí zboží.

12. Slevy:

Věrnostní systém - sleva až 10%:

Naši věrní zákazníci mohou získat dodatečnou slevu až 10% z ceny nákupu.  

Pravidla věrnostního systému:

  • výše slevy se počítá z celkové útraty jednoho uživatele(emailová adresa)
  • cena produktu se o věrnostní slevu ponižuje po přihlášení uživatele. 
  • výše slevy se sčítá za útraty zákazníka v eshopu www.insportline.cz a to za uplynulých 730 dní.
  • věrnostní sleva je dodatková, tzn. že se přičítá i k akčním či výprodejovým slevám.
  • tato sleva se automaticky uplatňuje pouze na skutečně zaplacené a realizované objednávky
  • na stornované, nedokončené, nezaplacené objednávky či objednávky, kdy zákazník zboží vrátil se sleva nevztahuje
  • sleva se navztahuje na nákupy uskutečněné v patrnerských obchodech
  • objednávky realizované z různých účtů není možné sčítat

Tabulka věrnostní slevy:

Útrata Sleva v %
500-999 Kč 1%
1.000-2.999 Kč 2%
3.000-4.999 Kč 3%
5.000-9.999 Kč 4%
10.000-24.999 Kč 5%
25.000-49.999 Kč 6%
50.000-69.999 Kč 7%
70.000-89.999 Kč 8%
90.000-99.999 Kč 9%
více než 100.000 Kč 10%

Poznámka: Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat podmínky věrnostního systému a věrnostní slevu odepřít a to i bez udání důvodu.

Slevy SPHERE CARD:

Náš eshop je registrován v programu SPHERE, zákazníci, kteří vlastní slevovou kartu systému SPHERE CARD ji tam mohou uplatnit při nákupu na našem eshopu www.insportline.cz a získat slevu na svůj nákup. Pro uplatnění slevy je nutné kód platné SPHERE karty v 1. kroku nákupního košíku a poté slevu uplatnit pomocí tlačítka "Uplatnit slevu". Správně uplatněnou sleva se ihned po uplatnění zobrazí v košíku. Slevy SPHERE nelze kombinovat s věrnostní slevou. 

Výše slev:

  • SPHERE CARD Standard - 5%
  • SPHERE CARD VIP - 10%

Další slevy a slevové poukazy:

Slevové kupóny nelze kombinovat se slevou Sphere card, věrnostní slevou nebo využít k nákupu produktů druhé jakosti.
Nelze využít více než jeden slevový kupón na objednávku.

13. Další práva a povinnosti smluvních stran:

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

14. Závěrečná ustanovení:

Tyto obchodní podmínky platí jak v případě zakoupení zboží od společnosti SEVEN SPORT s.r.o., IČ: 268 47 264, se sídlem Bořivojova 35/878, Praha 3, PSČ 130 00, tak v případě zakoupení zboží od společnosti inSPORTline stores s.r.o., IČ: 247 72 143, se sídlem Strakonická 1151/2c, Hlubočepy, Praha 5, PSČ 150 00 (a to v případě osobního odběru zboží v jedné z kamenných prodejen).