Juniorské kolo KELLYS KITER 50 20" – ideální parťák pro mladé dobrodruhy, kteří chtějí objevovat svět na dvou kolech!
Toto kolo je skvělým spojením lehkosti, výkonu a bezpečnosti, což ocení nejen děti, ale i jejich rodiče. S hliníkovým rámem a vidlicí SR SUNTOUR XCT-JR, která si poradí i s náročnějším terénem, je kolo připraveno na každé dobrodružství.
Díky sedmi rychlostem s otočným řazením SHIMANO Revoshift je přepínání mezi převody hračka, což i začínajícím cyklistům umožní snadno zdolat jakýkoli kopec. Pláště RUBENA a 20" kola zajišťují stabilitu a plynulou jízdu, zatímco čelisťové brzdy Tektro poskytují spolehlivost a bezpečí. Navíc pohodlné sedlo a ergonomické rukojeti zaručují komfortní posed i na delších výletech.
Připravte se na nezapomenutelné cyklistické zážitky s kolem KELLYS KITER 50 20"!
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu dětského kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Kellys si vyhrazuje právo na změnu informací jako jsou specifikace produktů, výbavy, modelů, barev a materiálů.
Technický popis:
| rám | KELLYS Aluminium alloy Junior 20" |
| velikost rámu | 254mm (10") |
| vidlice | SR SUNTOUR XCT-JR (20"), 40 mm, coil spring |
| hlav.složení | threadless A-head |
| střed.složení | cartridge (126 mm) |
| kliky | PROWHEEL (32T) - délka 140 mm |
| měnič | SHIMANO TY300 (direct mount) |
| řazení | SHIMANO SL-RV200-7R REVOSHIFT |
| počet převodů | 7 |
| kazetové pastorky | SHIMANO CS-HG200-7 (12-32T) |
| řetěz | KMC Z7 |
| brzdy | Tektro V-Brake |
| brzdové páky | APSE |
| náboje | alloy (20 děr) |
| ráfky | KLS 406x19 (20 děr) |
| pláště | RUBENA Winner 50-406 (20"x1.90) |
| představec | KALLOY - diam 28.6 mm / délka 60 mm |
| řídítka | steel RiseBar - diam 25.4 mm / šířka 550 mm |
| sedlovka | KALLOY - diam 27.2 mm / délka 300 mm |
| sedlo | KLS Junior |
| pedály | plastic |
| rukojeti | kraton |
| hmotnost | Vážení kol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Pro zjištění reálné váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |