Crussis e-Cross Lady 10.7 je absolutní špičkou ve sportovním ježdění po silnici, cyklostezkách i v lehčím terénu! Tento dámský krosový model je totiž vybaven středovým motorem BOSCH Performance CX 4. generace, který se vyznačuje skvělým výkonem a vysokou citlivostí. Doplňuje ho integrovaná 13,4 Ah baterie BOSCH Powertube 500 s maximálním odjezdem až 130 km. Díky skvělé geometrii se sníženou rámovou trubkou a centrálnímu pohonu je kolo skvěle vyvážené, míru elektrické dopomoci si pak nastavíte na barevném LCD displeji.
Kolo je postaveno na 28" kolech obutých do kvalitních plášťů Schwalbe Energizer Active Plus. Super řazení SRAM SX Eagle nabízí 12 rychlostí, zatímco o bezpečnou jízdu se starají kotoučové hydraulické brzdy SRAM Level. Se vzduchem tlumenou vidlicí ROCKSHOX FS Paragon Gold o zdvihu 65 mm pak můžete vyrazit i do lehčího terénu. Vyjeďte na cestu v tom správném stylu!
Absolutní špička mezi motory
Středový motor BOSH Performance CX 4. gen je jednoznačně to nejlepší, čím můžete e-bike vybavit. Německé zpracování slibuje skvělý výkon, spolehlivost, přesnost a citlivost. Navíc při zachování nízké spotřeby zachovává vysoký točivý moment 85 Nm.
Motor je vybaven snímačem šlapání i torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka tak neustále vyhodnocuje, jakou silou šlapete do pedálů. Čím větší výkon vynaložíte, tím víc vám motor pomůže!
Vzduchem tlumená vidlice
Vzduchem tlumená vidlice ROCKSHOX FS Paragon Gold RL R Solo Air 700c se zdvihem 65 mm skvěle reaguje na váhu cyklisty. Stačí upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-kolo se zcela přizpůsobí zátěži i stylu jízdy. Vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném terénu zbytečně nepruží. Lze ji samozřejmě uzamknout přímo z korunky vidlice.
Výkonná baterie
Srdcem elektrokola je vyjímatelná baterie BOSCH Powertube 500 36V/13,4 Ah (482 Wh), která je zcela integrována do rámu a v kombinaci se středovým motorem tak přispívá k dokonalému vyvážení celého kola. Na jedno nabití vás takto silná baterie doveze až 130 km daleko (v závislosti na profilu trati). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím.
Výborné řazení
Technologie SRAM Eagle poskytuje plynulé a preciznější řazení, na které se můžete spolehnout za každé situace. Eagle je v oblasti MTB revoluční, protože nabízí ideální jednopřevodníkový pohon – s nízkou hmotností, intuitivním ovládáním a nabídkou převodů pro každý možný terén.
Kazeta PG-1210 SX jako jediná z rodiny Eagle je navržená tak, aby vydržela stoupající nároky na horská elektrokola a je tudíž perfektním řešením pro náročné a tvrdé užívání.
Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
rám | Alu 6061 (16“, 18“) |
---|---|
motor | BOSCH Performance CX 4. gen, středový, 250W, 85 Nm |
baterie | BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah), vyjímatelná - lze ji nabíjet mimo kolo |
nabíječka | BOSCH rychlo nabíječka 4 A |
dojezd | až 130 km |
měnič | SRAM SX Eagle |
řazení | SRAM SX Eagle |
řetěz | SRAM Eagle SX 12s |
převody | 1 x 12 |
kazeta | SRAM CS1210 Eagle, 11-50z |
vidlice | ROCKSHOX FS Paragon Gold RL R Solo Air 700c, zdvih 65 mm, uzamykatelná z vidlice |
brzdy | Hydraulické SRAM Level |
ovládání | BOSCH Intuvia, 5 stupňů asistence |
pláště | SCHWALBE Energizer Active Plus 28*2,00 |
ventilek | AV (autoventilek) |
ráfky | CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19 mm |
náboje | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D s RU |
hlavové složení | Semi 11/8 |
představec | CRUSSIS Al, 105 mm, stavitelný |
řídítka | CRUSSIS Al, 680 mm |
gripy | CRUSSIS 100% silikon |
pedály | WELLGO, alu s odrazkou |
sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm |
sedlo | Selle ROYAL |
hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
nosnost | 120 kg |
Tabulka velikostí elektrokol CRUSSIS
Velikost rámu | Výška jezdce |
14″ | 135-155 cm |
15″ | 150-165 cm |
16″ | 155-170 cm |
17″ | 160-175 cm |
18″ | 165-180 cm |
19″ | 170-185 cm |
20″ | 175-190 cm |
21″ | 180-195 cm |
22″ | 185-200+ cm |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.