Přepište pravidla trailu! Celoodpružené elektrokolo Kellys Theos F60 SH není jen kolo. Rám z revoluční Carbon-Aramid kompozitní technologie, vyrobený v srdci Evropy, dává nekompromisní pevnost, nízkou hmotnost a zároveň tlumí tvrdé dopady. Díky sofistikovanému Think Link odpružení se můžete spolehnout na maximální trakci a plynulý chod i v těch nejdivočejších pasážích. Kombinace mullet osazení kol (29” vepředu, 27,5” vzadu) zaručí jistotu v technických sjezdech a hravost v zatáčkách.
Srdcem tohoto e-biku je motor Shimano EP801 s kroutícím momentem 85 Nm, který vás vytáhne na místa, kde byste dřív kolo tlačili. A s vysokokapacitní baterií 820 Wh s dojezdem až 160 km vás žádná vzdálenost nezastaví - víc trailů, méně starostí. Vidlice Rock Shox Domain s 150mm zdvihem žehlí každý kořen i kámen s absolutním klidem. Brzdný výkon? Shimano Deore s brzdovým kotoučem 220mm vepředu vám dá jistotu, že zastavíte přesně tam, kde chcete - a kdy chcete.
Kellys Theos F60 SH je e-bike pro všechny, kteří nehledají kompromisy. Pro jezdce, co chtějí být rychlí nahoru a nespoutaní dolů. Tenhle stroj je víc než jen elektrokolo. Je to vstupenka do nové dimenze jízdy. Trail čeká!
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Kellys si vyhrazuje právo na změnu informací jako jsou specifikace produktů, výbavy, modelů, barev a materiálů.
Obecné pokyny pro skladování a údržbu baterií:
Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Technický popis:
Rám | KELLYS THEOS F100 Carbon-Aramid Composite / Designed & manufactured in EUROPE / Think Link® suspension system, 140 mm rear travel, integrated removable battery, 1.8" tapered HT, post mount 203 mm, mullet 29/27.5"+ wheelset, 12x148 mm Boost thru axle |
Motor | SHIMANO EP801, 85 Nm, 36 V |
Baterie | KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820 Wh / capacity 23 Ah, co-developed by KELLYS-BMZ |
Dojezd | až 160 km |
Vidlice | ROCK SHOX Domain R (29") Boost, 150 mm, 38mm stanchions, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15 mm thru axle |
Hlavové složení | ACROS 1.8 semi-integrated tapered |
Kliky | SHIMANO EP6 EM600 / CRE70-B (34T) - délka 170 mm |
Řazení | SHIMANO Deore XT Linkglide SL-M8130-R Rapidfire Plus (I-Spec EV) |
Měnič | SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 (direct mount) |
Počet převodů | 11 |
Kazetové pastorky | SHIMANO Linkglide CS-LG600-11 (11-50T) |
Řetěz | SHIMANO Linkglide CN-LG500 (122 links) |
Brzdy | SHIMANO Deore M6120 Hydraulic Disc |
Brzdové kotouče | přední SHIMANO RT64 220 mm / zadní SHIMANO EM300 203 mm |
Brzdové páky | SHIMANO Deore BL-M6100 |
Náboje | SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110 mm / 12x148 mm / 32 holes) |
Pevná osa | přední ROCK SHOX Maxle Stealth 15x110 mm / zadní Mr.control 12x177 mm |
Ráfky | KLS Bender Disc (622x38 přední / 584x38 zadní / 32 děr) |
Výplet kola | stainless steel black |
Přední plášť | SCHWALBE Magic Mary Evo Super Trail 62-622 (29x2.40) Tubeless Easy, ADDIX Ultra Soft, folding |
Zadní plášť | SCHWALBE Big Betty Evo Super Trail 65-584 (27.5x2.60) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding |
Představec | KLS Alm/En 50 - diam 28.6 mm / bar bore 31.8 mm / length 60 mm |
Řídítka | KLS Alm/En 70 RiseBar - diam 31.8 mm / rise 25 mm / šířka 780 mm |
Gripy | KLS Poison OneLockon |
Sedlovka | LIMOTEC A1 Remote Telescopic - diam 30.9 mm / délka 445 mm, zdvih 150 mm |
Sedlo | fi’zi:k Taiga, S-alloy rails |
Příprava na zadní nosič | ne |
Příprava na stojánek | ne |
Hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.