Juniorské kolo KELLYS KITER 50 24" – ideální parťák pro mladé dobrodruhy, kteří chtějí objevovat svět na dvou kolech!
Toto kolo je skvělým spojením lehkosti, výkonu a bezpečnosti, což ocení nejen děti, ale i jejich rodiče. S hliníkovým rámem a vidlicí SR SUNTOUR M3010 P, která si poradí i s náročnějším terénem, je kolo připraveno na každé dobrodružství.
Díky osmi rychlostem s otočným řazením SHIMANO Revoshift je přepínání mezi převody hračka, což i začínajícím cyklistům umožní snadno zdolat jakýkoli kopec. Pláště RUBENA a 24" kola zajišťují stabilitu a plynulou jízdu, zatímco čelisťové brzdy Tektro poskytují spolehlivost a bezpečí. Navíc pohodlné sedlo a ergonomické rukojeti zaručují komfortní posed i na delších výletech.
Připravte se na nezapomenutelné cyklistické zážitky s kolem KELLYS KITER 50 24"!
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu dětského kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Kellys si vyhrazuje právo na změnu informací jako jsou specifikace produktů, výbavy, modelů, barev a materiálů.
Technický popis:
| rám | KELLYS Aluminium alloy Junior 24" |
| velikost rámu | 280mm |
| vidlice | SR SUNTOUR M3010 P (24"), 50 mm, coil spring |
| hlav.složení | threadless A-head |
| střed.složení | cartridge (126 mm) |
| kliky | PROWHEEL (32T) - délka 152 mm |
| měnič | SHIMANO Tourney TX800 (direct mount) |
| řazení | SHIMANO SL-RV400-8R Revoshift, otočné |
| počet převodů | 8 |
| kazetové pastorky | SUNRACE M55-8 (11-34T) |
| řetěz | KMC Z8 (102 článků) |
| brzdy | Tektro V-Brake |
| brzdové páky | APSE |
| náboje | alloy (24 děr) |
| ráfky | KLS Wasper 507x19 (24 děr) |
| pláště | RUBENA Winner 50-507 (24"x1.95) |
| představec | KALLOY - diam 28.6 mm / délka 60 mm |
| řídítka | steel RiseBar - diam 25.4 mm / šířka 580 mm |
| sedlovka | KALLOY - diam 27.2 mm / délka 300 mm |
| sedlo | KLS Junior |
| pedály | plastic |
| rukojeti | kraton 2Density |
| hmotnost | Vážení kol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Pro zjištění reálné váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |