Celoodpružené elektrokolo Ghost Hybride SL AMR X S4.7+ AL 29" - model 2019 - Night Black / Jet Black / Iridium Silver - AKCE
+ dárek: 1 rok pojištění: Cyklo Asistence - Jednotlivec + baterie
+ dárek: 3 měsíce členství v Gymbee.cz
Špičkové enduro elektrokolo, rozdílná velikost předního a zadního kola pro dokonalé jízdní vlastnosti, lehký hliníkový rám, výkonný středový motor, baterie s vysokou kapacitou.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
Celoodpružené elektrokolo Ghost Hybride SL AMR X S4.7+ AL 29" - model 2019
Celoodpružené elektrokolo Ghost Hybride SL AMR X S4.7+ AL představuje další krok ve vývoji enduro elektrokol. S tímto revolučním ebajkem zdoláš strmá stoupání, projedeš skalnaté úseky, budeš si užívat jízdu pro hřebenech hor a následně ladně a obratně klesat do údolí. Je unikátní především rozdílným rozměrem předního a zadního kola. Zatímco přední je větší (29") a hravě si poradí s každou terénní nerovností, zadní o rozměru 27,5+ zajistí maximální trakci na jakémkoliv povrchu. Toto spojení tak v sobě snoubí ty nejlepší vlastnosti každého z rozměrů a vyjet můžete i do toho nejnáročnějšího terénu. Do kopců je ideální i zvolený středový motor Shimano DU-E8000 o výkonu 250 W, který poskytne výpomoc do rychlosti 25 km/h. Spoustu zábavy si užijete s baterií Shimano o kapacitě 13,9 Ah, díky které na jedno nabití ujedete až 130 km. Důležité údaje jako je stav baterie nebo počet ujetých kilometrů přehledně zobrazí displej na řídítkách.
Celoodpružené elektrokolo Ghost Hybride SL AMR X S4.7+ AL disponuje skvělými komponenty. Lehký hliníkový rám je doplněn přehazovačkou SRAM s 8 převody a páčkovým řazením. Ta je pro kopce a terén jako stvořená. Vzduchem odpružená vidlice Rock Shox Lyrik se zdvihem 160 mm si v kombinaci s tlumičem stejné značky také poradí s každou nerovností. Prudké sjezdy ubrzdíte díky hydraulickým čtyřpístkovým kotoučovým brzdám Formula s velkými kotouči o průměru 203 mm. Modelová řada SL AMR X je určená všem milovníkům enduro jízdy v extrémnním terénu a v kopcích. Nezklame žádného z nich.
Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie) skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10 °C a 20 °C. Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za měsíc opět dobijte na 100% kapacity.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | HYBRIDE SL AMR AL |
---|---|
Vidlice | Rock Shox Lyrik RCT3 Dual Position Air 160 mm |
Tlumič | Rock Shox Super Deluxe Coil R 140 mm |
Motor | Shimano DU-E8000 250 W, středový |
Baterie | Shimano BT-E8010 504 Wh / 13,9 Ah |
Dojezd | až 130 km |
Display | Shimano SC-E7000 |
Přehazovačka | SRAM EX1 8-S |
Řazení | SRAM EX1, páčkové |
Převody | 8 převodů |
Kazeta | SRAM XG 899 11-48 |
Kliky | Ground Fiftyone 34T |
Brzdy | Formula Cura 4/4 Piston 203 mm |
Přední plášť | Maxxis Shorty 3C MaxxTerra Exo 29x2.5" |
Zadní plášť | Maxxis Minion DHR II 3C MaxxTerra Exo 27.5x2.8" |
Zapletená kola | Syntace W33i Wheelset 15x110 mm // Syntace W40i Wheelset 12x148 mm |
Řídítka | Syntace Vector 7075 780 mm, Rise 35 mm, Diam 31.8 mm |
Představec | Syntace Megaforce2, Diam 31.8 mm |
Sedlovka | Kind Shock LEV Integra 31.6 mm |
Sedlo | WTB Koda |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.
Tabulka velikostí kol Ghost
Velikost rámu | Doporučená výška jezdce |
---|---|
XXS | 135-150 cm |
XS | 145-160 cm |
S | 155-170 cm |
M | 165-180 cm |
L | 175-190 cm |
XL | 185-200 cm |
Celoodpružené elektrokolo Ghost Hybride SL AMR X S4.7+ AL 29" - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Uživatelský manuál |
Celoodpružené elektrokolo Ghost Hybride SL AMR X S4.7+ AL 29" - model 2019 - parametry
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré udávané dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost uživatele pod 70 kg.
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Celoodpružená kola disponují i zadním tlumičem, který přijde vhod především při sjezdech v technicky obtížném terénu.
Umístění motoru na elektrokole. Nejefektivnějším a neijintuitivnějším systémem je aktuálně centrální pohon.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Velikost rámu je uvedena v palcích. Každá velikost je vhodná pro určitou výšku postavy, kde všeobecně platí:
Výška postavy | Horská kola | Crossová kola | Silniční kola |
150 - 155 cm | 15" - 16" | 16" | 50 - 52 cm |
155 - 160 cm | 16" | 16" | 52 cm |
160 - 165 cm | 16" - 17" | 17" | 52 cm |
165 - 170 cm | 17" - 18" | 17" - 18" | 52 - 54 cm |
170 - 175 cm | 18" - 19" | 18" - 19" | 54 - 56 cm |
175 - 180 cm | 19" - 20" | 19" - 20" | 56 - 58 cm |
180 - 185 cm | 20" - 21" | 20" - 21" | 58 - 60 cm |
185 - 190 cm | 21" - 22" | 21" - 22" | 60 cm |
190 - 195 cm | 22" - 23" | 22" - 23" | 62 cm |
195 a víc | 23" a víc | 24" | 62 - 64 cm |
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.