Juniorské kolo 4EVER Hot Spot 24" - model 2019 - AKCE
+ dárek: Dětská outdoorová kamera inSPORTline KidCam
Odlehčený hliníkový rám, odpružená vidlice, otočné řazení Shimano, pohodlné sedlo, kvalitní pláště Kenda.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
Juniorské kolo 4EVER Hot Spot 24" - model 2019
Juniorské kolo 4EVER Hot Spot je kvalitní horské kolo s odpruženou vidlicí a 21 převody. S 24" koly a 14" rámem je ideální pro děti o výšce 115 - 155 cm. Rám je z lehkého hliníku a jeho geometrie je přizpůsobena právě menším postavám. Vidlice značky SR Suntour zaručuje kvalitu a odolnost. Řazení včetně měniče a přesmykače je značky Shimano. Kolo Hot Spot má čelisťové brzdy Tektro a hliníkové pedály s odrazkami. Juniorské kolo 4EVER Hot Spot je díky těmto vlastnostem ideální volbou pro dospívající, kteří chtějí prožitek z jízdy i v náročnějším terénu na kvalitním kole.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu dětského kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
rám | ALU 6061 24" |
vidlice | SR SUNTOUR XCT JR 50 |
převodník | SR SUNTOUR XCT-T312 42/34/24 |
středové složení | BB VP BC-73 |
řazení | SHIMANO SL-RS47, 3x7SPD |
přehazovačka | SHIMANO ALTUS RD-M310 |
přesmykač | SHIMANO FD-TY500 |
kazeta | SHIMANO MF-TZ21 7SPD |
řetěz | KMC Z51 |
brzdy | TEKTRO V Brakes |
brzdové páky | TEKTRO TS325 |
přední náboj | QUANDO |
zadní náboj | QUANDO |
ráfky | REMERX RMX 219 |
pláště | KENDA Kwick |
pedály | UNION SP-931 |
řídítka | DNA sand blasted, 560 mm |
představec | ZOOM sand blasted |
sedlovka | DNA sand blasted, 27,2 mm |
sedlo | VELO JUNIOR SADDLE |
velikost rámu | 14" |
hmotnost | 12,1 kg |
Juniorské kolo 4EVER Hot Spot 24" - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Uživatelský manuál |
Juniorské kolo 4EVER Hot Spot 24" - model 2019 - parametry
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Velikost rámu je uvedena v palcích. Každá velikost je vhodná pro určitou výšku postavy, kde všeobecně platí:
Výška postavy | Horská kola | Crossová kola | Silniční kola |
150 - 155 cm | 15" - 16" | 16" | 50 - 52 cm |
155 - 160 cm | 16" | 16" | 52 cm |
160 - 165 cm | 16" - 17" | 17" | 52 cm |
165 - 170 cm | 17" - 18" | 17" - 18" | 52 - 54 cm |
170 - 175 cm | 18" - 19" | 18" - 19" | 54 - 56 cm |
175 - 180 cm | 19" - 20" | 19" - 20" | 56 - 58 cm |
180 - 185 cm | 20" - 21" | 20" - 21" | 58 - 60 cm |
185 - 190 cm | 21" - 22" | 21" - 22" | 60 cm |
190 - 195 cm | 22" - 23" | 22" - 23" | 62 cm |
195 a víc | 23" a víc | 24" | 62 - 64 cm |
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.