Moto boty W-TEC Sueden! Na první pohled nenápadné – vypadají jako pohodlné kotníkové tenisky do města. Ale pod povrchem se skrývá pořádná výbava. Svrchní část z pravé kůže, dvojité švy a boční YKK zip zajištěný suchým zipem pro rychlé obutí, když vás honí déšť nebo hlad. Zavazování na tkaničky zůstává pro fajnšmekry, kteří si rádi ladí utažení přesně podle nálady (a tlaku v pneumatikách). Volnočasový design schová všechny motorkářské výhody – takže i po jízdě vypadáte, jako byste zrovna neujeli 150 km, ale jen si skočili na kávu.
Uvnitř měkká a prodyšná síťovina, která vaší noze dopřeje pohodlí i v letním vedru. Na strategických místech pak zpevnění v oblasti řadičky, vyztužená špička a pata pro větší odolnost a integrovaná ochrana kotníků. Celou konstrukci drží pohromadě dvojité švy, které vydrží víc než vaše nervy při městské špičce.
Protiskluzová gumová podrážka drží na silnici stejně jistě jako vaše názory na olejovou viskozitu. Boty jsou tvarované i pro užší kotníky a díky poutku je velmi snadno nazujete. A i když vypadají jako tenisky, rozhodně se nezaleknou ani delší trasy – v terénu i mezi regály. Zkrátka ideální volba pro jezdce, kteří chtějí styl, bezpečnost a pohodlí… a kteří ví, že dobrá bota je jako dobrý motor – jede, drží, a nevydává podivné zvuky.
Technický popis:
- vzhled volnočasových kotníkových tenisek
- zavazování na tkaničky
- boční YKK zip jištěný suchým zipem
- dvojité švy
- měkká a prodyšná vnitřní síťovina
- zpevnění v oblasti řadičky
- ochrana kotníků
- vyztužená špička a pata
- poutko na nazouvání
- protiskluzová podrážka
- drobné kruhové ventilační otvory na bočních stranách
- vyjímatelná stélka
- hmotnost (velikost 45): 650 g (1300 g/1 pár)
- materiál:
- vnější: 100% hovězí kůže o tloušťce 1,8-2 mm
- vnitřní: polyester
- podrážka: guma
- vhodné pro úzké kotníky
Tabulka velikostí bot W-TEC | |||||||||||||
EU evropské číslování | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 |
Délka stélky (cm) | 22,5 | 23,5 | 24,5 | 25,5 | 26 | 26,5 | 27 | 28 | 29 | 29,5 | 30 | 31 | 31,5 |