Crussis e-Fionna 7.8-S je krásný a výkonný e-bike, kterým vyhovují větší kola - s extra silnou baterií k tomu! Jako model z legendární sedmičkové řady se může chlubit skvělou geometrií se sníženou rámovou trubkou a výborným vyvážením! O to se stará převážně středový motor BAFANG MAX Drive, který je poháněn integrovanou 17,5 Ah Panasonic baterií. S touto sestavou a pětistupňovou asistencí pak dojedete až 150 km daleko. Míru dopomoci nastavíte na barevném LCD displeji, kde najdete také USB port na dobíjení mobilu.
Velká 29" kola jsou dnes u horských kol nesmírně populární a v kombinaci s kvalitními plášti Maxxis Ardent jsou zárukou rychlosti a dokonalé přilnavosti za jízdy. O bezpečí za jízdy se krásně postarají kotoučové hydraulické brzdy a vidlice Suntour XCM HLO DS s pružinovým tlumením a zdvihem 100 mm. S tímto e-bikem vás v terénu už nic nezastaví!
Přizpůsobivá vidlice
Elektrokolo e-Fionna 7.8-S je odpruženo vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 29" se zdvihem 100 mm. Pro přizpůsobení vidlice váze cyklisty stačí pootočením upravit přepětí pružiny a přizpůsobit ho tak hmotnosti a stylu jízdy jezdce. V terénu pak vidlice skvěle tlumí nárazy, zatímco na rovném povrchu zbytečně nepruží. Uzamyká se z korunky.
Spolehlivá baterie
Srdcem elektrokola je vyjímatelná baterie Panasonic 36V/17,5 Ah (630 Wh), která je zcela integrována do rámu a v kombinaci se středovým motorem tak přispívá k dokonalému vyvážení celého kola. Na jedno nabití vás takto silná baterie doveze až 150 km daleko (v závislosti na profilu trati). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím.
Výkonný motor
BAFANG MAX Drive (M400) s točivým momentem 80 Nm je vybaven torzním snímačem šlapání, což znamená, že čím intenzivněji se při jízdě namáháte, tím více vám motor dopomůže. Motor se nachází ve středu kola, takže zajišťuje optimální těžiště a kolo tak perfektně drží stopu.
Barevný LCD displej, který je s ním propojen, zobrazuje informace o aktuálním stavu baterie, využívaného stupně asistence, rychlosti a ujeté vzdálenosti. Dále je vybaven USB portem pro dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení).
Obecné pokyny pro skladování a údržbu baterií:
Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
rám | Alu 6061 (17“, 19“) |
---|---|
motor | BAFANG MAX drive, středový, 250W (max 500W), 80 Nm |
baterie | Panasonic Li-ion 36 V/17,5 Ah (630 Wh), vyjímatelná - lze ji nabíjet mimo kolo |
nabíječka | 2 A |
dojezd | až 150 km |
měnič | SRAM X5 / SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS** |
řazení | SRAM X5 / SHIMANO Alivio SL-M3100** |
řetěz | KMC X9 |
převody | 1 x 9 |
kazeta | SRAM PG-920, 9 rychlostí / SHIMANO CS-HG200-9** |
vidlice | SUNTOUR XCM HLO DS 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice |
brzdy | Hydraulické SRAM Level / SHIMANO BR-MT200, rotor 180/160 mm (přední/zadní)** |
ovládání | LCD panel s USB portem, 5 stupňů asistence (barevný displej) |
pláště | MAXXIS Ardent 29*2,40 |
ventilek | AV (autoventilek) |
ráfky | CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25 mm |
náboje | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
hlavové složení | Semi 11/8 |
představec | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
řídítka | CRUSSIS Al, 700 mm |
gripy | CRUSSIS 100% silikon |
pedály | WELLGO, alu s odrazkou |
sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm |
sedlo | Selle ROYAL |
příprava pro stojánek | otvory s roztečí 40 mm na zadní stavbě |
příprava na zadní nosič | ano |
hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
nosnost | 120 kg |
**U vybraných modelů 2022 a 2023 využívá Crussis dva různé druhy osazení na stejné výkonnostní úrovni - SRAM a Shimano. Z provozních důvodů není možné přesně určit, jakou značkou osazení budou jednotlivá kola vybavena.
Tabulka velikostí elektrokol CRUSSIS
Velikost rámu | Výška jezdce |
14″ | 135-155 cm |
15″ | 150-165 cm |
16″ | 155-170 cm |
17″ | 160-175 cm |
18″ | 165-180 cm |
19″ | 170-185 cm |
20″ | 175-190 cm |
21″ | 180-195 cm |
22″ | 185-200+ cm |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.