Dětské kolo DHS Teranna 2021 20" - model 2019 - AKCE
Odolný rám, bezpečnostní prvky, zvonek, pohodlné sedlo, čelisťové brzdy, otočné řazení na řídítkách, vhodné pro děti od cca 6 let.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
- Video (1)
Dětské kolo DHS Teranna 2021 20" - model 2019
Dětské kolo DHS Terrana 2021 20" - model 2019 s odlehčeným 11,5" rámem a 20" koly je ideální pro děti s výškou postavy 105 - 135 cm. Kolo je vybaveno řadou bezpečnostních prvků jako je zvonek, sada odrazek nebo účinné čelisťové brzdy. Přehazovačka se 6 převody a otočným řazením na řídítkách je pro děti ideální. Umožní pohodovou jízdu i do kopce. Díky výbornému poměru ceny a výbavy a atraktivnímu designu je dětské kolo DHS Terrana 2021 vyhledávaným modelem kola pro děti. Je skvělou volbou pro jízdu po silnici i na výlety v mírném terénu.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu dětského kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Doporučený věk dítěte | od cca 6 let |
Rám | Teranna Hardtail, ocelový |
Velikost rámu | 11,5" |
Počet převodů | 6 |
Vidlice | DHS Fixed, ocelová |
Brzdy | Alhonga V-Brake, čelisťové |
Převodník | 40T 140mm |
Přehazovačka | Shimano Tourney TY21 |
Řazení | Shimano Tourney SL-RS35, otočné |
Kazeta | MF KFW-664, 14-28T |
Řetěz | KMC Z-33 |
Pláště | Kenda K816 20"*1.95 |
Ráfky | Cerurim S10-SW20, 28H, hliníkové, jednostěnné |
Řídítka | MTB Bar 540mm, ocelová |
Sedlo | DDK |
Světlo | odrazky |
Další vybavení | stojan, zvonek |
Dětské kolo DHS Teranna 2021 20" - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Návod k použití |
![]() |
Certifikát |
Dětské kolo DHS Teranna 2021 20" - model 2019 - parametry
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
U kol/trenažerů s volnoběhem nejsou pedály pevně spřažené s kolem/setrvačníkem, takže se zastaví, jakmile přestanete šlapat.
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Velikost rámu je uvedena v palcích. Každá velikost je vhodná pro určitou výšku postavy, kde všeobecně platí:
Výška postavy | Horská kola | Crossová kola | Silniční kola |
150 - 155 cm | 15" - 16" | 16" | 50 - 52 cm |
155 - 160 cm | 16" | 16" | 52 cm |
160 - 165 cm | 16" - 17" | 17" | 52 cm |
165 - 170 cm | 17" - 18" | 17" - 18" | 52 - 54 cm |
170 - 175 cm | 18" - 19" | 18" - 19" | 54 - 56 cm |
175 - 180 cm | 19" - 20" | 19" - 20" | 56 - 58 cm |
180 - 185 cm | 20" - 21" | 20" - 21" | 58 - 60 cm |
185 - 190 cm | 21" - 22" | 21" - 22" | 60 cm |
190 - 195 cm | 22" - 23" | 22" - 23" | 62 cm |
195 a víc | 23" a víc | 24" | 62 - 64 cm |
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.