Městské elektrokolo Devron 28124 28" - model 2019 - Black
+ dárek: 3 měsíce členství v Gymbee.cz
+ dárek: Obal na kolo inSPORTline BIG8
Pohon na předním kole, dojezd až 100 km, odpružená vidlice, nábojové řazení, bohatá výbava, vhodné pro dospělé i seniory.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
Městské elektrokolo Devron 28124 28" - model 2019 - Black
Městské elektrokolo Devron 28124 28" - model 2019 je moderní elektrokolo s hliníkovým rámem, 28" koly a pohonem na předním kole, vhodné pro dospělé i seniory. Díky sníženému rámu nebude nasednout či sesednout žádný problém. O bezproblémový chod se stará bezkartáčový motor o výkonu 250 W, který ve spolupráci s baterií o kapacitě 11 Ah, umístěnou pod zadním nosičem, nabídne dojezd až 100 km (v závislosti na profilu tratě a způsobu využití asistence). Vystačí tak i na několik Vašich cest. Pohon umožňuje několik stupňů asistence a při rychlosti nad 25 km/h se pro Vaši bezpečnost automaticky vypne.
Městské elektrokolo Devron 28124 nezaostává ani svými komponenty. Odpružená vidlice se zdvihem 45 mm je do městského provozu ideální a zaručuje pohodlnou jízdu i přes nerovnosti silnice. Elektrické kolo dále disponuje spolehlivými čelisťovými brzdami Tektro, špičkovými plášti Mitas s reflexním pruhem pro zvýšenou viditelnost, lehkými hliníkovými ráfky či otočným řazením Shimano se 3 převody. Bohatá je i funkční a bezpečnostní výbava - nechybí přední a zadní osvětlení, blatníky, zadní nosič, stojan ani kryt řetězu. Potěší i anatomicky tvarované sedlo a měkké gripy na řídítkách. Elektrické kolo Devron 28124 je skvělou volbou pro každodenní projížďky ve městě, cesty do práce či na nákup.
Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie) skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10 °C a 20 °C. Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za měsíc opět dobijte na 100 % kapacity. Dodržováním těchto pokynů jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70 % své celkové kapacity v průběhu 12 měsíců od nákupu.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | Aluminium Step-Through, hliníkový |
Motor | Devron Electric 250W (přední pohon) |
Baterie | Devron Electric 11 Ah, články Panasonic |
Dojezd | až 100 km |
Řazení | Shimano Nexus SL-3S41E RevoShift, otočné |
Počet převodů | 3 |
Vidlice | odpružená, zdvih 45 mm |
Brzdy | Tektro V-brake, čelisťové |
Pláště | Mitas Flash 42-622 (28"x1,6) |
Rozměr kol | 28" |
Představec | Devron, 25,4 mm, Alloy |
Řidítka | Devron City Bar, 620 mm, Alloy |
Zadní náboj | Shimano Nexus |
Řetěz | KMC Z-610 |
Sedlovka | Devron, 27,2 mm, Alloy |
Sedlo | City Comfort |
Kazeta | 18T |
Kliky | 170mm, hliník |
Přední světlo | AXA Pico |
Zadní světlo | AXA Slim |
Blatníky | PVC |
Stojan | Ursus King |
Další výbava | zadní nosič, kryt řetězu |
Velikost rámu | 19,5" |
Maximální nosnost | 150 kg (120 kg jezdec + kolo a příslušenství) |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.
Městské elektrokolo Devron 28124 28" - model 2019 - Black - Dokumenty ke stažení
![]() |
Uživatelský manuál |
![]() |
Návod k použití baterie |
Městské elektrokolo Devron 28124 28" - model 2019 - Black - parametry
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré udávané dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost uživatele pod 70 kg.
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Umístění motoru na elektrokole. Nejefektivnějším a neijintuitivnějším systémem je aktuálně centrální pohon.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Modelový ročník výrobku.
Městské elektrokolo Devron 28124 28" - model 2019 - Black - alternativy - vše skladem
- Diskrétní zabalení
- Výměna velikosti úplně zdarma a bez starostí!
- Až 3 dárky k nákupu nového kola nebo elektrokola!
