Celoodpružené elektrokolo Kellys Theos 50 27,5" - model 2019 - AKCE
+ dárek: 1 rok pojištění: Cyklo Asistence - Jednotlivec + baterie
+ dárek: 3 měsíce členství v Gymbee.cz
Elektrokolo pro nejnáročnější terén, 10 převodů, lehký rám s optimální geometrií, centrální pohon Shimano, hydraulické kotoučové brzdy.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
- Video (3)
Celoodpružené elektrokolo Kellys Theos 50 27,5" - model 2019
Celoodpružené elektrokolo Kellys Theos 50 27,5" - model 2019 je horské kolo s lehkým hliníkovým rámem, které si bez problémů poradí i s tím nejobtížnějším terénem. Unikátní design ve spojení se špičkovým středovým motorem Shimano STEPS E7000 o výkonu 250 W napájeným baterií stejné značky o kapacitě 504 Wh s dojezdem až 120 km dělají z tohoto kola nezaměnitelný model. Centrální pohon zajišťuje dokonalé přenášení energie i skvělé vyvážení a je tím nejlepším, co současný trh může nabídnout.
O odpružení se stará kvalitní vidlice značky Rock Shox se zdvihem 150 mm a zadní tlumič stejné značky. V kombinaci se širokými 27,5" plášti Schwalbe se tak nebudete muset bát vyjet opravdu kamkoliv. Horské elektrokolo Kellys Theos 50 je dále vybaveno komponenty Shimano - přehazovačkou a řazením s 10 převody. Hydraulické kotoučové brzdy si s rychlostí kola hravě poradí. Elektrické kolo je propracované do posledního detailu. Geometrie rámu zajišťuje optimálně nízké těžiště a potěší i vedení bovdenů jeho vnitřkem. Tento model si zamiluje každý vyznavač horské cyklistiky.
Technický popis:
Rám | KELLYS Allmountain 27.5, Four-bar link, tapered HT, internal routing, 12x148mm Boost thru axle |
Velikost rámu | S, M, L |
Motor | Shimano STEPS E7000 250 W |
Baterie | Shimano STEPS BT-E8010 504 Wh, 13,9 Ah |
Dojezd | až 120 km |
Vidlice | ROCK SHOX Sektor RL (27.5) Boost 150mm, DebonAir, Motion Control RL, Maxle Stealth 15mm thru axle |
Zadní tlumič | ROCK SHOX Monarch RT 140mm, Solo Air / Rapid Recovery / Open-Pedal (200×57mm) |
Hlavové složení | FSA 1.5 integrated |
Kliky | SHIMANO FC-E8000 (34) – length 170mm |
Řazení | SHIMANO Deore SL-M6000 Rapidfire Plus |
Přehazovačka | SHIMANO XT M781 (direct mount) |
Počet převodů | 10 |
Kazeta | SHIMANO CS-HG500–10 (11–42) |
Řetěz | KMC X10e (108 links) |
Brzdy | SHIMANO MT520 Hydraulic Disc |
Brzdové kotouče | 203mm front / 203mm rear |
Brzdové páky | SHIMANO BL-MT501 |
Náboje | NOVATEC Disc (15×110mm / 12×148mm / 32 holes) |
Pevná osa | ROCK SHOX Maxle Ultimate 15×110mm front / Novatec 12×148mm rear |
Ráfky | KLS Valor Disc 584×27 (32 holes) |
Výplet kola | stainless steel black |
Přední plášť | SCHWALBE Magic Mary 65-584 (27.5x2.60) SnakeSkin, Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding front |
Zadní plášť | SCHWALBE Hans Dampf Evo 65-584 (27.5x2.60) SnakeSkin, Tubeless Easy, ADDIX Speedgrip, folding rear |
Představec | KLS Alm/En 50 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 60mm (S - L) |
Řídítka | KLS Alm/En 70 RiseBar - diam 31.8mm / rise 25mm / width 760mm |
Gripy | KLS Poison |
Sedlovka | KS – Remote Telescopic – diam 31.6mm / length 485mm / travel 150mm |
Sedlo | KLS Styx |
Pedály | KLS Master |
Hmotnost | 21,5 kg |
Celoodpružené elektrokolo Kellys Theos 50 27,5" - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Uživatelský manuál |
Celoodpružené elektrokolo Kellys Theos 50 27,5" - model 2019 - parametry
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré udávané dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost uživatele pod 70 kg.
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Celoodpružená kola disponují i zadním tlumičem, který přijde vhod především při sjezdech v technicky obtížném terénu.
Umístění motoru na elektrokole. Nejefektivnějším a neijintuitivnějším systémem je aktuálně centrální pohon.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.