Celoodpružené kolo KELLYS SLANGER 50 29" - model 2019 - AKCE
+ dárek: 1 rok pojištění: Cyklo Asistence - Jednotlivec
+ dárek: Outdoorová kamera inSPORTline ActionCam III
Odpružený karbonový rám, vidlice FOX, optimalizovaná geometrie, vhodné pro nejnáročnější terén, špičkové komponenty SRAM a Shimano, zapletená kola DT Swiss.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
Celoodpružené kolo KELLYS SLANGER 50 29" - model 2019
Celoodpružené kolo KELLYS Slanger 50 je špičkové horské kolo, které disponuje lehkým karbonovým rámem s všestrannou trail optimalizovanou geometrií a zadním tlumičem FOX Float. Ten spolu s vidlicí FOX 34 Performance umožňuje jezdci vždy najít požadované nastavení - od ultra efektivního a pevného až po měkké a super pohodlné. Komponenty SRAM a Shimano zaručují dokonalé jízdní vlastnosti, spolehlivost a preciznost. Robustní a lehký set kol DT Swiss M1700 se širokými plášti Schwalbe slibuje plnou kontrolu v každé situaci a na každém povrchu. Rám je navíc kompatibilní i s 27,5+ koly, kterými tak můžete v případě zájmu Slanger osadit. Celoodpružené kolo KELLYS Slanger 50 nezklame žádného milovníka hor a jízdy v náročném terénu.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
rám | KELLYS Allmountain Carbon Composite 29/27.5+, Four-bar link, 140mm rear travel, tapered HT, internal routing, 12x148mm Boost thru axle |
velikost rámu | S (S/T 394mm, L 567mm) / M (S/T 453mm, L 610mm) / L (498mm, 635mm) |
vidlice | FOX 34 Performance Boost 140mm, Float Evol Air / FIT Grip 3-Position / 15QR thru axle |
hlav.složení | FSA 1.5 integrated |
střed.složení | SRAM DUB PressFit |
kliky | TRUVATIV Stylo 7k Eagle DUB 1x X-Sync 2 (34) - length 175mm (S-L) |
měnič | SRAM GX Eagle |
řazení | SRAM GX Eagle Trigger (rear) |
počet převodů | 12 |
kazetové pastorky | SRAM XG-1230-12 Eagle (11-50) |
přesmykač | chain guide MOZARTT Piano |
řetěz | SRAM GX Eagle (120 links) |
brzdy | SHIMANO Deore XT M8000 Hydraulic Disc |
brzdové páky | SHIMANO Deore XT BL-M8000 |
přední plášť | SCHWALBE Hans Dampf 60-622 (29x2.35) SnakeSkin, Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding |
zadní plášť | SCHWALBE Nobby Nic 60-622 (29x2.35) SnakeSkin, Tubeless Easy, ADDIX Speedgrip, folding |
představec | RACE FACE Ride - diam 28.6mm / bar bore 35mm / 6° / length 50mm (S), 60mm (M-L) |
řídítka | RACE FACE Ride RiseBar - diam 35mm / rise 20mm / width 760mm |
sedlovka | KS - LEV Integra - Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 440mm / travel 150mm |
sedlo | KLS Styx |
pedály | KLS Master |
zadní tlumič | FOX Float DPS Performance, Evol air / 3-Position (200x50mm) |
zapletená kola | DT Swiss M1700 SplineTwo XD 29 Center Lock (15x110mm / 12x148mm) |
rukojeti | KLS Crypton |
brzdové kotouče | 180mm front / 180mm rear Center Lock |
pevná osa | FOX 15QR 15x110mm front / Novatec 12x148mm rear |
hmotnost | 13,4 kg |
Celoodpružené kolo KELLYS SLANGER 50 29" - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Uživatelský manuál |
Celoodpružené kolo KELLYS SLANGER 50 29" - model 2019 - parametry
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Celoodpružená kola disponují i zadním tlumičem, který přijde vhod především při sjezdech v technicky obtížném terénu.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.