Horské elektrokolo Devron 27225 - model 2016 - Race Black
+ dárek: 3 měsíce členství v Gymbee.cz
+ dárek: Outdoorová kamera inSPORTline ActionCam III
Atraktivní horské elektrokolo s výkonným motorem, Shimano Deore a Altus, pro všechny nadšence horské cyklistiky.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
- Video (4)
Horské elektrokolo Devron 27225 - model 2016
Horské elektrokolo Devron 27225 - model 2016 je vybavené 9 rychlostmi, a je tak ideální pro jízdu v terénu i mimo něj. Ráfky o průměru 27,5" obuté na pláště Mitas (Rubena) s nízkým valivým odporem a tuhá rámová stavba zaručují kvalitní sportovní zážitky jak s využitím asistence výkonného 250 W Bafang motoru (v německém testovacím závodě porazil i motor od značky Bosch), tak bez ní. Řazení Deore a Altus je plně dostačující k tomu, abyste si krás kopců a hor užili s pohodou motoru naplno. Elektrokolo je vybavené baterií Phylion o kapacitě 8,8 Ah s dojezdem až 90 km. Horské elektrokolo Devron 27225 - model 2016 potěší ty, co chtějí vyzkoušet možnosti horské cykloturistiky s komfortní dopomocí elektrického motoru.
Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie) skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10 °C a 20 °C. Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za měsíc opět dobijte na 100% kapacity.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | MTB Alloy 27,5", slitina hliníku |
Přední vidlice | RST Blaze, zdvih 50 mm |
Brzdy | Tektro hydraulické |
Řazení | Shimano Altus 370, páčkové |
Kazeta | Shimano HG-30 9V |
Převodník | Shimano Deore |
Počet převodů | 9 |
Pláště | Mitas (Rubena) Ocelot |
Velikost kol | 27,5" |
Hmotnost (bez pedálů) | 18,2 kg (+2,8 kg baterie) |
Baterie | Phylion SF-06 36V 8,8Ah |
Nabíjecí doba | 2,5 h |
Nabíjecích cyklů | 800-1000 |
Dojezd | až 90 km |
Rozměry baterie | 305 x 95 x 90 mm |
Motor | Bafang MAX, převodový, středový |
Výkon | 250 W |
Displej | Bafang LCD MAX Drive |
Typ displeje | LCD, segmentový, 5 stupňů asistence |
Přední náboj | Joytech |
Zadní náboj | Joytech |
Ráfky | WTB/ hliník |
Řetěz | KMC X9 |
Řidítka | MTB AL |
Sedlo | Sport |
Maximální nosnost | 150 kg (120 kg jezdec + kolo a příslušenství) |
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.
Horské elektrokolo Devron 27225 - model 2016 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Ovládání displeje |
![]() |
Návod k použití EN |
![]() |
Nezávislý test |
![]() |
Návod k použití |
![]() |
Návod k použití baterie |
Horské elektrokolo Devron 27225 - model 2016 - parametry
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Udává počet možných nabití, kdy si akumulátor zachovává svou původní kapacitu. Poté se již jeho výdrž začne snižovat.
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré udávané dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost uživatele pod 70 kg.
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Umístění motoru na elektrokole. Nejefektivnějším a neijintuitivnějším systémem je aktuálně centrální pohon.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.