Horské elektrokolo KELLYS TYGON R50 P 29" je špičkové elektrokolo, které si bez starostí poradí i s velmi náročným terénem.
Středový motor Panasonic GX Ultimate o výkonu 250 W poskytne výpomoc do rychlosti 25 km/h a do kopců je ideální. V kombinaci s plně integrovanou baterií zajišťuje dokonalé vyvážení kola a perfektní jízdní vlastnosti. Baterie má vysokou kapacitu 20 Ah a na jedno nabití s ní ujedete až 150 km. Důležité údaje jako je stav baterie nebo počet ujetých kilometrů přehledně zobrazí displej na řídítkách.
Horské elektrokolo Kellys Tygon R50 29" disponuje skvělými komponenty. Přehazovačka Shimano s 10 převody a páčkovým řazením je pro kopce a terén jako stvořená. Vzduchová odpružená vidlice Rock Shox se zdvihem 120 mm si také poradí s každou nerovností. V kombinaci s plášti Schwalbe se tak nebudete muset bát vyjet opravdu kamkoliv. Větší kola o průměru 29" zajišťují vyšší jízdní stabilitu kola, lepší průchodnost terénem a menší valivý odpor. Prudké sjezdy pohodlně ubrzdíte díky hydraulickým kotoučovým brzdám.
Elektrokolo Kellys Tygon je určeno všem milovníkům jízdy v terénu a v kopcích. Nezklame žádného z nich.
Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | KELLYS TYGON R series – advanced robotic welded 6-series aluminium alloy, integrated removable battery, 12x148mm Boost thru axle, 1.5“ tapered HT |
Motor | PANASONIC GX Ultimate, 90Nm, 36V, 250 W |
Baterie | KELLYS Re-Charge V10 Li-ion internal removable 725Wh / capacity 20Ah, powered by BMZ |
Dojezd | až 150 km |
Vidlice | SR SUNTOUR Raidon 34 LOR DS (29) Boost, 120 mm, air / 15 mm thru axle |
Hlavové složení | FSA 1.5 tappered semi-integrated |
Kliky | SAMOX (34T) - length 170mm |
Řazení | SHIMANO Deore M4100-R Rapidfire Plus (I-Spec EV) |
Přehazovačka | SHIMANO Deore M5120 (direct mount) |
Počet převodů | 10 |
Kazeta | SHIMANO CS-M4100-10 (11-46T) |
Řetěz | KMC e10T (116 links) |
Brzdy | SHIMANO MT200 Hydraulic Disc |
Brzdové kotouče | 180mm front / 180mm rear |
Brzdové páky | SHIMANO BL-MT200 |
Náboje | SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes) |
Pevná osa | ROCK SHOX Maxle Stealth 15x110mm front / NOVATEC 12x181mm rear |
Ráfky | KLS Valor 3 Disc 622x30 (32 holes) |
Výplet kola | stainless steel black |
Pláště | SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX |
Představec | KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 80mm |
Řídítka | KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 720mm |
Gripy | KLS Poison OneLockon |
Sedlovka | KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm |
Sedlo | SELLE ROYAL Vivo |
Pedály | plastic |
Příprava pro stojánek | otvory s roztečí 40 mm na zadní stavbě |
Příprava na zadní nosič | ne |
Hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
---|
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.