Městské kolo DHS Citadinne 2833 28" - model 2019
Pánské kolo pro běžnou jízdu po městě nebo cesty do práce, otočné řazení, nosič, LED osvětlení, pohodlné sedlo, blatníky.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
- Video (1)
Městské kolo DHS Citadinne 2833 28" - model 2019
Městské kolo DHS Citadinne 2833 28" - model 2019 je moderní kolo s velkými 28" koly a bohatou funkční výbavou, mezi kterou patří zadní nosič, blatníky nebo sada bateriového LED osvětlení. Mezi další důležité komponenty patří účinné čelisťové brzdy, pevný ocelový rám, otočné řazení s 6 převody či pohodlné sedlo. Geometrie kola s vysokou horní rámovou trubkou se hodí spíše pro pány. Díky těmto vlastnostem a retro vzhledu je městské kolo DHS Citadinne 2833 28" oblíbeným a vhodným modelem pro jízdu po městě, například na nákupy, koupaliště nebo na nedalekou zahrádku.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | Citadinne City Man, ocelový |
Velikost rámu | 20,5" |
Vidlice | ocelová |
Brzdy | čelisťové, Winzip V-Brake |
Převodník | 38T, Steel, 170mm |
Přehazovačka | Shimano Tourney TY21 |
Řazení | Shimano Tourney SL-RS35, otočné, 6 převodů |
Kazeta | Shimano Tourney MF-TZ20, 14-28T |
Řetěz | KMC Z-33 |
Pláště | Mitas V99 Cityhopper 28" x 2.0 (52-622) |
Ráfky | Cerurim, 36H, dvoustěnné, hliníkové |
Řídítka | City Bar 600mm, ocelová, průměr 25.4mm |
Sedlo | City Comfort |
Osvětlení | přední a zadní, LED, bateriové |
Další výbava | zadní nosič, blatníky, stojan, kryt řetězu, zvonek |
Městské kolo DHS Citadinne 2833 28" - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Certifikát |
![]() |
Návod k použití |
Městské kolo DHS Citadinne 2833 28" - model 2019 - parametry
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Celková hmotnost výrobku.
Modelový ročník výrobku.