Dámské horské kolo Devron Riddle Lady 1.7 27,5" - model 2018
Dámské kolo pro jízdu v terénu, vidlice se zdvihem 120 mm, páčkové řazení, Shimano komponenty.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
- Video (1)
Dámské horské kolo Devron Riddle Lady 1.7 27,5" - model 2018
Dámské horské kolo Devron Riddle Lady 1.7 27,5" - model 2018 patří mezi kvalitní dámská horská kola se skvělými komponenty. Hliníkový rám se zajímavou prohnutou geometrií zajišťuje nejen poutavý vzhled, ale i vynikající jízdní vlastnosti na silnici i mimo ni. Odpružená vidlice Suntour totiž disponuje zdvihem 120 mm a bez potíží si poradí i s terénem. Hladkou jízdu obstarává řazení Shimano s 24 převody a kvalitní pláště Mitas. I rychlejší jízdu bezpečně zkrotí hydraulické kotoučové brzdy. Dámské horské kolo Devron Riddle Lady 1.7 potěší každou cyklistickou nadšenkyni, a to svým designem i svou výbavou.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | Devron Woman HT, Alloy 6061 |
Vidlice | SR Suntour SF15 XCM, HLO, 120mm |
Počet převodů | 24 |
Přesmykač | Shimano Altus FD-M313 |
Přehazovačka | Shimano Altus RD-M310 |
Převodník | Shimano Tourney FC-TY301, 42x34x24T, 175mm |
Řazení | Shimano Altus SL-M310 RapidFire Plus |
Řetěz | KMC Z72 |
Kazeta | Shimano Altus CS-HG31, 11-32T |
Brzdy | Shimano M315 Hydraulic Disc, 160mm |
Náboje | Joytech D341DSE/D342TSE |
Ráfky | WTB SX21, Disc |
Pláště | Mitas R15 Cheetah, 27.5"x2.1 |
Sedlo | Velo Sport |
Sedlovka | Devron 31.6mm |
Řídítka | Devron Rise Bar, Alloy, 31.8mm |
Představec | Devron, Alloy, 25.4mm |
Gripy | Velo |
Dámské horské kolo Devron Riddle Lady 1.7 27,5" - model 2018 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Certifikát |
![]() |
Návod k použití |
Dámské horské kolo Devron Riddle Lady 1.7 27,5" - model 2018 - parametry
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.
Modelový ročník výrobku.