Na hlavní obsah

Produkty v porovnávači

Lavice na žebřiny inSPORTline Steadyline Bench Recenze

Lavice na žebřiny inSPORTline Steadyline Bench Recenze

Recenze

Hodnocení: 3.7
74%

zákazníků doporučuje

3

hodnocení uživatelů


OZ
OZ

Ověřený zákazník

Hodnoceno: 13. 11. 2023

Produkt zakoupen na inSPORTline.cz

Kvalita zpracování, technický popis sedí, jsem spokojený a doporučuji ostatním, kdo mají doma místo a chtějí cvičit.


OZ
OZ

Ověřený zákazník

Hodnoceno: 4. 2. 2021

Produkt zakoupen na inSPORTline.sk

Kvalitný materiál


OZ
OZ

Ověřený zákazník

Hodnoceno: 15. 5. 2025

Produkt zakoupen na e-inSPORTline.pl

(automaticky přeloženo)

Výrobek - lavice - dodáno. Bezchybná transakce. Ukázalo se však, že výrobek je vadný. Vadou byl velmi velký uzel na jedné ze 3 opěrných latí, nedbalé a nevzhledné vyplnění a vložení 2 maskovacích zátek. Problémem bylo nevzhledné provedení maskování uzlu, ale také pravděpodobnost poškození lamely při používání v místě vzniku uzlu oslabením pevnosti materiálu v tomto místě. Nabídka lavice na webových stránkách prodejce prezentovala výrobek z bezuzlového dřeva, což dle mého názoru diskvalifikuje prodávaný výrobek jako jednoznačně vadný. Reakce prodávajícího a jeho servisu po nahlášení vady byla nepochopitelná a neadresná, doporučující kupujícímu "nelhat" a celkově rezignovat na reklamaci, protože dle jejich názoru je vše v pořádku. Po výměně emailů, kdy zjistili, že kupující si je vědom svých práv, sdělili: Prosím, zašlete zakoupený výrobek zpět výrobci na vlastní náklady, neboť prodávající trvá na svém stanovisku, že výrobek je plnohodnotný. Následovala další výměna e-mailů a opět s konstatováním, že kupující si je vědom svých práv, uvedli: "zašlete nám prosím výrobek zpět na náklady Prodávajícího". Po vyřizování reklamace po dobu asi 10 dnů nakonec uznali, že výrobek má vadu, a vrátili ekvivalent zaplacené částky. Shrnuto a podtrženo, tohoto prodejce nedoporučuji. Propaguje nepravdy tím, že sonduje, co si může dovolit. Vyhodnocením celého procesu výměny informací a argumentů Prodávající prodává Zboží a když má Kupující připomínky ke kvalitě Zboží, snaží se Prodávající všemi možnými prostředky zamlčet fakta a přesvědčit Kupujícího, že se mýlí - ačkoliv má pravdu. Ještě jednou - NEDOPORUČUJI.

Nabízený produkt cca

Skutečně dodaný výrobek měl věcné vady. Přístup prodávajícího v průběhu reklamačního řízení.