Úvod > Reklamace a servis zboží, náhradní díly

Reklamace a servis zboží, náhradní díly

 Vážení zákazníci, ve dnech 18.8.-27.8.2017 probíhá inventura skladu náhradních dílů.
 Servisní oddělení bude v těchto dnech částečně nedostupné. Děkujeme za pochopení. 

 

K přednostem naší společnosti patří individuální přístup k zákazníkům. Aby byli naši zákazníci maximálně spokojení, snažíme se jim poskytnout ty nejlepší služby a servis. Pokud máte jakýkoliv problém s našim produktem neváhejte nás kontaktovat. Návod jak postupovat při reklamaci naleznete zde.

Pokud chcete odstoupit od smlouvy, lze to provést zasláním písemného odstoupení od smlouvy na adresu sídla prodávajícího (viz níže) nebo předáním odstoupení od smlouvy na prodejně anebo prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy.


Položky označené tučně je nutné vyplnit, abychom Vás mohli kontaktovat.

Jméno
Příjmení
E-mail
Telefon

Doplňkové informace a přesnější popis závady nám pomůže Váš problém řešit rychleji.

Ulice, ČP
Obec
PSČ
Název produktu
Místo zakoupení
Stručný popis závady
Číslo nákupního dokladu
Přiložit dokumenty a fotky

 

Kontakty:

Adresa:
Čermenská 486
Vítkov
74901

Reklamace:
telefon: +420 556 770 190, +420 556 770 191 
email: reklamace@insportline.cz, jirina.mikusova@insportline.cz

Servis:
Martin Dobroucký
mobil:  +420 604 853 019
email: servis@insportline.cz, martin.dobroucky@insportline.cz

Náhradní díly:
mobil: +420 734 230 810
email: tomas.buchwald@insportline.cz

Vedoucí oddělení:
Radek Verešpej
mobil : +420 734 559 629
email: vedouci.reklamaci@insportline.cz, radek.verespej@insportline.cz
 

Servis

Pokud si s některým z našich produktů nevíte rady a máte problém s jeho kompletací, seřízením, údržbou nebo Vám bylo zboží doručeno v rozporu s uváděnými parametry, kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme vzniklý problém vyřešit.