Úvod > Aktuality a akce > Informace zákazníkům k aktuální situaci

Informace zákazníkům k aktuální situaci

Informace zákazníkům k aktuální situaci

Vážení zákazníci,

hrozba aktuálního virového onemocnění a vývoj situace v ČR nás nutí ke změnám a opatřením, o kterých bychom Vás rádi informovali.
Jelikož se situace mění takřka každý den, na tomto místě najdete nejaktuálnější informace:

  Rychlost dodání    / zpoždění

  • i přes posílení expedice dochází nyní díky enormnímu náporu ke zpoždění expedice objednávek, aktuálně o 4-5 pracovních dnů. Objednávka Vám vždy dorazí!
  • naši zaměstnanci samozřejmě zodpovědně používají jednorázové rukavice, ochranu tváře i dezinfekční gely
  • informace o Vaší objednávce naleznete po přihlášení zde

  Předání zboží dopravcem   / pravidla

  • všichni dopravci nyní preferují bezkontaktní platbu kartou (nejvhodnější variantou je proto platba online platební kartou předem)
  • prosíme, mějte při přijímání zboží nasazenou roušku či jinou alternativní ochranu dýchacích cest, ideálně také rukavice
  • z důvodu minimalizace osobního kontaktu nejsou nyní poskytovány služby typu výnosu do patra
  • výdejní místa dopravců mohou mít změněnou či omezenou otevírací dobu, případně jsou některá výdejní místa úplně uzavřená

  Naše prodejny   / vyzvednutí

  • prodejny inSPORTline v Praze 10, Praze 5, Brně, Ostravě a ve Vítkově u Opavy fungují nyní omezeně jako výdejní místa pro objednané produkty
  • bez předchozí objednávky Vám nebude vydáno žádné zboží
  • vyzvednutí zásilky na prodejně je možné ve standardní otevírací době konkrétní prodejny
  • prosíme také při vyzvednutí zboží na prodejně plaťte bezkontaktní platbu kartou
  • na prodejnu vstupujte s nasazenou rouškou či jinou alternativní ochranou dýchacích cest
  • do odvolání zde nepřijímáme reklamace a vratky zboží (abychom omezili dobu pobytu na našich výdejních místech a urychlili odbavování výdeje zboží). Zboží je však možné zaslat na adresu prodejny poštovní zásilkou nebo kurýrní službou. Zároveň také na nezbytnou dobu prodlužujeme lhůty záruční doby pro reklamování nebo vrácení zboží bez udání důvodu

  Zákaznické linky   / posílili jsme

  • pokud se k nám nemůžete dovolat, pak je to kvůli značnému přetížení našich linek v těchto dnech, prosíme o shovívavost
  • alternativně zašlete svůj dotaz on-line prostřednictvím Live chat podpory dole vpravo v prostředí eshopu - i zde jsme připraveni se Vám věnovat


Děkujeme Vám za pochopení i za dodržování zmíněných opatření.

Tým inSPORTline