Úvod > Aktuality a akce > Na pedálech do formy po dvou porodech

Na pedálech do formy po dvou porodech

Jmenuji se Eva, je mi 29 let. Sport byl odjakživa nedílnou součástí mého života. Jezdila jsem na horském kole, lezla po skalách, běhala. Nedovedla jsem si představit, že by to mohlo být jinak. Až do chvíle, než jsem otěhotněla.


Na pedálech do formy po dvou porodech

Sport ustoupil na druhou kolej, místo sportování jsem se těšila na miminko a říkala si, jak se po porodu ke svým koníčkům vrátím. Když se ale počátkem roku 2010 narodil syn Matyáš, bylo všechno trochu jinak.

V zrcadle jsem viděla sice šťastnou, ale unavenou maminu s břichem jako v 5. měsíci. Váha ukazovala o 12 kg více než před těhotenstvím a z původního šatníku jsem neoblékla nic. Nebyl to příjemný pocit. Přesto mi něco chybělo víc, než původní postava. Chyběl mi samotný pohyb. Vždyť to odjakživa bylo moje odreagování, způsob, jak se zbavit stresu a znovu získat dobrou náladu.

Jako těhotná jsem věřila, že velmi rychle začnu znovu běhat. Jenže poraněné svaly pánevního dna mě zpočátku bolely i při delší procházce. Bylo jasné, že s běháním budu muset nějaký čas počkat… Čím ho ale nahradit? Fitcentrum nepřipadalo v úvahu, na stezku na brusle bylo daleko.

Rozhodnutí nakonec padlo na cyklotrenažér. Protože jsem se chtěla do tréninku opravdu opřít, neměla jsem zájem o obyčejný rotoped, většinou vyrobený z plastu a tedy málo odolný. Představovala jsem si něco jako kolo na spinning – jenže ta se pohybovala v relacích desítek tisíc korun. Pak jsem na internetu narazila na celokovový, bílý cyklotrenažér Insportline Kapara. Víc než splňoval všechny moje požadavky a navíc byl cenově přijatelný.

Dnes již mohu říct, že to byl skvělý výběr. Kapara mi pomohla vrátit se do formy po prvním porodu a znovu získat vytrvalost, i když to nebylo vždy jednoduché. Přestože jsem před těhotenstvím opravdu hodně sportovala, měla jsem zpočátku problém vydržet 20 minut souvisle šlapat. Přidávala se únava z nočního vstávání k miminku a častého kojení. Kromě toho měl malý Matyáš reflux, a tak jsem ho musela alespoň hodinu po kojení držet vzpřímeně, aby neblinkal a nedusil se.

Přesto jsem si řekla, že si každý den najdu alespoň čtvrt hodiny na cvičení. Někdy jsem se z trenažéru dívala na spící miminko, jindy jsem na něj ze sedla mávala hračkami, aby se zabavil. A někdy to s cvičením přes veškerou snahu nevyšlo. O to větší motivaci jsem ale měla následující den! A tak jsem postupně den po dni otáčela kolečkem zátěže doprava a přidávala i na čase, z dvaceti minut brzy byla půlhodina a někdy i víc. Dvanáct kilogramů navíc, které jsem si přinesla z porodnice, se postupně rozpouštělo v potu.

Výsledky veškeré té dřiny ale nevydržely dlouho – z nejlepšího možného důvodu. Rok po narození Matyáše jsem totiž znovu otěhotněla. Tentokrát ale bylo všechno jiné. Když se v říjnu loňského roku narodil náš druhý syn Daniel, věděla jsem, že i krátké pravidelné cvičení může vést k výsledkům. Také jsem počítala s tím, že musím začít sportem, který nenamáhá pánevní dno. Proto jsem, jak jen to bylo možné, ze skříně znovu vytáhla cyklo kraťasy a roztočila pedály…

A výsledek? Půl roku po druhém porodu jsem se vrátila na svou původní předtěhotenskou váhu. Ale hlavně – cítím se fit, v dobré kondici a mám spoustu energie. A tenhle pocit prostě stojí za to!



Doprava zdarma Dáreček
Cyklotrenažér inSPORTline Kapara
22 890 Kč (35%) 14 990 
skladem
Trenažér střední třídy, opěrky předloktí, plynulé ovládání …

Český košík roku 2015 Ověřeno zákazníky Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 5 let Apek - certifikovaný obchod

Sledujte nás

Akce a slevy na email