Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.2 - model 2019 - AKCE
+ dárek: 1 rok pojištění: Cyklo Asistence - Jednotlivec + baterie
+ dárek: Outdoorová kamera inSPORTline ActionCam III
Odlehčené elektrokolo s karbonovým rámem, středovým motorem a plně integrovanou baterií pro zapálené cyklisty, kteří chtějí pokořit běžné limity.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
- Video (2)
Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.2 - model 2019
Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.2 2019 je do detailu propracovaný model elektrokola s karbonovým rámem a integrovanou baterií. Díky ultra lehkému materiálu váží kolo jen 20 kg, což je u elektrokol nevídaná záležitost. Geometrie rámu propůjčuje kolu závodní vlastnosti, které jsou jen umocněny optimální polohou středového elektromotoru. S kapacitou baterie 14 Ah dosáhne toto kolo maximálního dojezdu až 120 km na jedno nabití. Elektrickou dopomoc lze ovládat pomocí barevného LCD displeje na řídítkách, kde najdete také praktický USB port na dobíjení například mobilního telefonu. Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.2 2018 dále nabízí 9 převodů, hydraulické brzdy a vzduchovou odpruženou vidlici. Tyto komponenty jsou společně s pečlivě tvarovaným rámem zárukou rychlé a odvázané jízdy. Vše doplňuje energický barevný design, který jen vybízí k těm nejlepším výkonům!
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | Carbon UD (18") |
---|---|
Motor | BAFANG MAX drive, středový, 250W / 500W* |
Baterie | SAMSUNG Li-ion 36 V/14Ah |
Nabíječka | 2 Ah |
Dojezd | až 120 km |
Snímač šlapání | torzní |
Měnič | Shimano Deore RD-M592 |
Řazení | Shimano ALIVIO SL-M4000 |
Převody | 1 x 9 |
Vidlice | ZOOM AIR RL/O 27,5" uzamykatelná z řídítek, zdvih 100 mm |
Brzdy | Hydraulické TEKTRO HD-M285 (rotor 180 mm přední, 160 mm zadní) |
Ovládání | LCD panel, 5 stupňů asistence + asistent chůze (barevný displej s USB portem) |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph Performance 27,5*2,25 |
Ráfky | CRUSSIS 27,5", dvojitý, vložkovaný, 32D |
Představec | CRUSSIS Al, 70 mm, pevný |
Řídítka | CRUSSIS Al, 720 mm |
Gripy | CRUSSIS tvarované měkčené s objímkou |
Sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm |
Sedlo | Selle ROYAL |
Nosnost | 120 kg |
Hmotnost | 20,9 kg |
* Standardní výkonnost motoru je 250 W, nicméně v případě potřeby (například při intenzivní jízdě do kopce) lze po dobu krátkého intervalu dosáhnout maximálního výkonu 500 W.
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.
CRUSSIS tabulka velikostí elektrokol
Velikost rámu | Výška jezdce |
---|---|
17″ | 155-175 cm |
18″ | 160-180 cm |
19″ | 165-185 cm |
20″ | 170-190 cm |
21″ | 175-195 cm |
Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.2 - model 2019 - Dokumenty ke stažení
![]() |
Návod k použití |
![]() |
Návod k sestavení elektrokola |
Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.2 - model 2019 - parametry
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré udávané dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost uživatele pod 70 kg.
Výhodou rámů z hliníkových slitin je většinou spíše nízká hmotnost (záleží ještě na konkrétní slitině) a boční tuhost rámu v kombinaci s přijatelnou cenou, a je jimi proto osazována většina kol. Výhodou ocelových rámů je jejich pružnost, odolnost vůči nárazům a nízká cena, jsou ovšem znatelně těžší než hliníkové. Karbonové rámy pak dosahují vcelku vysoké pevnosti a přitom extrémní lehkosti konstrukce. Tato technologie je pak ovšem vykoupena vyšší cenou, proto tyto rámy najdeme až u high-endových modelů, kde "se počítá každý gram".
Brzdy patří mezi nezbytnou bezpečnostní součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové).
Kotoučové brzdy jsou účinnější, především jejich hydraulická varianta, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou jednoduché na servisování, a to díky jednoduchosti jejich systému. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol), fungující na "zašlápnutí" dozadu.
Slouží k uchycení předního kola a k připevnění přední brzdy. Značná část vidlic být odpružená.
Umístění motoru na elektrokole. Nejefektivnějším a neijintuitivnějším systémem je aktuálně centrální pohon.
Odpružení rapidně zlepšuje komfort jízdy.
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.
Velikost rámu je uvedena v palcích. Každá velikost je vhodná pro určitou výšku postavy, kde všeobecně platí:
Výška postavy | Horská kola | Crossová kola | Silniční kola |
150 - 155 cm | 15" - 16" | 16" | 50 - 52 cm |
155 - 160 cm | 16" | 16" | 52 cm |
160 - 165 cm | 16" - 17" | 17" | 52 cm |
165 - 170 cm | 17" - 18" | 17" - 18" | 52 - 54 cm |
170 - 175 cm | 18" - 19" | 18" - 19" | 54 - 56 cm |
175 - 180 cm | 19" - 20" | 19" - 20" | 56 - 58 cm |
180 - 185 cm | 20" - 21" | 20" - 21" | 58 - 60 cm |
185 - 190 cm | 21" - 22" | 21" - 22" | 60 cm |
190 - 195 cm | 22" - 23" | 22" - 23" | 62 cm |
195 a víc | 23" a víc | 24" | 62 - 64 cm |
Celková hmotnost výrobku.
Dodržováním maximálního zatížení výrazně zvyšujete životnost výrobku a zabraňujete nadměrnému opotřebení jeho částí. Maximální nosnost nedoporučujeme překračovat.
Modelový ročník výrobku.