Na hlavní obsah

Produkty v porovnávači

Městské elektrokolo Devron 26122 - model 2015

Elektrokolo střední třídy pro běžné ježdění ve městě, odpružená vidlice, vysokootáčkový motor, páčkové řazení, světla, stojan, zvonek, nosič, kryt řetězu. více


Barva:  modrá

23 990 Kč

s DPH

nebo 4 x 5 997 Kč s

essox
Sdílet Hlídat

K nákupu získaváte

  • Kola DHS, Devron, Kreativ, Kross, Alpina, Reactor, Galaxy, Capriolo a Coral jsou z 80% sestavená a seřízená. Stačí pouze nasadit pedály, otočit řídítka, seřídit brzdy a některé další komponenty dle návodu a můžete vyrazit. Zastavte se také na jedné z našich prodejen v Praze, Brně, Ostravě nebo Vítkově a na požádání Vám zde kolo připravíme 100% připravené k jízdě. Na všechna kola zakoupena u nás můžete také využít první garanční prohlídku po ujetí 100 km zdarma.

  • Na vybrané produkty (fitness trenažéry) s cenou nad 3 990 Kč Vám nabízíme nadstandardní záruku 10 let! To si můžeme dovolit jen proto, že jsme si kvalitou našich produktů jistí! Rovněž poskytujeme rozšířenou záruku 10 let na všechna jízdní kola značek Kellys, 4EVER, Devron, DHS, Kreativ a také na všechna elektrokola. Spolehněte se na naše produkty i Vy. 10 let záruka se vztahuje na rám stroje/rám kola.

  • Garantujeme vám vrácení peněz u zboží zakoupeného přes náš eshop ve lhůtě do 30 dní, a to v případech, kdy Vám zboží velikostně nesedí nebo nevyhovuje.

Doporučujeme přikoupit

Popis

Městské elektrokolo Devron 26122 je moderní elektrokolo s hliníkovým 18,1" rámem a 26“ koly, vhodné zejména pro cestování ve městě. Městské elektrokolo Devron 26122 disponuje pohonem na zadním kole, jehož výhoda spočívá v lepším přenosu točivého momentu, což zabraňuje případnému prokluzování předního kola i v náročnějším terénu. Rovněž manipulace s předním kolem je snazší, díky čemuž zvládnete překonávat překážky, které se mohou v městech objevit (obrubníky, díry na silnicích, apod.). Elektropohon nabízí 5 režimů dopomoci šlapání, které lze přepínat pomocí tlačítek přímo na řídítkách. Aktuálně zvolený stupeň asistence šlapání můžete vidět na ovládacím panelu s LED diodami, který mimo jiné zobrazuje také stav baterie.

Baterie je však samotný základ elektrokola, bez kterého by nic nemohlo fungovat. Proto je baterie nazývaná alfou omegou celého kola, jelikož se od ní odvíjí životnost, dojezd nebo i počet nabíjecích cyklů. Městské elektrokolo Devron 26122 nabízí 10 Ah Li-Ion (36 V) baterii, s dojezdem až 70 km a více jak 1 000 dobíjecích cyklů. Obě hodnoty jsou však proměnné, jelikož jsou ovlivňovány jízdním stylem, terénem nebo hmotnosti cyklisty, proto nemusí být uvedený dojezd vždy stejný, ale může se mírně odchylovat od skutečnosti. Standardně se životnost baterie pohybuje okolo 20 000 – 30 000 najetých km, doby používání 4 – 8 let nebo zmiňovaných 1 000 dobíjení. V současné době lze baterie už poměrně rychle nabíjet a tak nabití na 100% kapacity trvá přibližně 4 hodiny, na 50% pak přibližně 1,5 hodiny.

Městské elektrokolo Devron 26122 disponuje také řadou funkčních a bezpečnostních prvků, jako jsou světla napájená z baterie/dynama, zvonek, blatníky, nosič, stojan nebo kryt řetězu. Nosnost dle normy CE je 120 kg, v nezávislém testování při užívání v souladu s návodem se však prokázalo, že jsou odolná až do nosnosti 150 kg. Proto mohou elektrokolo Devron 26122 využívat i lidé mající problém s nadváhou. V neposlední řadě je elektrokolo vybaveno čelisťovými brzdami Tektro a páčkovým řazením Tourney TX35 se 7 převody.

Při nákupu získáte na rám rozšířenou záruku 10 let, na ostatní části včetně baterie se vztahuje pak standardní záruka 2 roky. Během této doby Vám jakékoli části bezplatně vyměníme, pokud byly používány v souladu s pokyny v návodu. Samozřejmostí je i možnost využití pozáručního servisu nebo nákup samostatné náhradní baterie či adaptéru.
 


Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.

Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.


Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:


Technický popis:

  • rám: hliníkový
  • velikost rámu: 460 mm (18,1")
  • vidlice: Suntour suspension
  • ráfky: 26" lehké dvojité
  • řazení: Tourney TX35, páčkové
  • počet převodů: 7
  • brzdy: Tektro V-brake
  • řídítka: UNO
  • sedlo: Selle Royal
  • představec: UNO
  • sedlovka: UNO
  • světla: Přední dynamo, zadní s baterií
  • blatníky: plastové
  • nosič: hliníkový
  • boční stojan
  • zvonek
  • kryt řetězu
  • ovládací panel s LED diodami
  • velikost kol: 26"
  • nosnost: dle normy CE 120 kg (150 kg nezávislé testování při užívání v souladu s návodem)
  • hmotnost: 22 kg
  • je šetrné k životnímu prostředí
  • není potřeba mít řidičský průkaz ani registraci vozidla


Baterie: 

  • typ baterie: Li-Ion 36 V, 10 Ah
  • hmotnost baterie: 3 kg
  • dojezd: až 80 km
  • počet nabíjecích cyklů: až 1000
  • nabití na plnou kapacitu: 3,5 hodiny
  • nabití na polovinu kapacity: 1,5 hodiny


Elektropohon:

  • pohon: na zadním kole
  • motor: 250W
  • podpora: 5 stupňů 


Funkce computeru: 

  • indikátor stavu baterie
  • ukazatel stupně dopomoci šlapání


Pohon na zadním kole

Motory v zadní části elektrokola patří v současné době k nejrozšířenějšímu typu a to především díky idálnímu poměru cena/výkon. Zadní pohon je vhodný zejména pro jízdu v mírném terénu, ale také i pro ježdění po silnici a ve městech. Proto se elektropohon na zadní kolo nejčastěji montuje na trekingová nebo horská elektrokola, ale může se objevit i u kol městských.




Jednoduché ovládání

Trekingové elektrokolo nabízí 5 režimů dopomocí šlapání, které lze pomocí tlačítek „plus“ a „mínus“ ovládat přímo na řídítkách. Rovněž se zde nachází i indikátor baterie označený pěti dioadami. Jelikož se ovládací panel nacházejí přímo vedle gripu, ovládání je tak maximálně komfortní a jednoduché. 

 


 

Zabudovaná 10Ah baterie

Baterie se nachází v zadní části elektrokola, zasazena do dvoupatrového nosiče. Díky tomu můžete standardně využít místo pro umístění košíku nebo brašny. Zároveň je s baterií v zadní části jednoduchá manipulace, což oceníte především při nabíjení.
 




Bezpečnost především

Bezpečnost však patří na první místo, stejně jako u běžných jízdních kol. Proto je městské elektrokolo vybaveno účinnými čelisťovými brzdami nebo světly, která jsou napájena baterií/dynamem. Mezi doplňky pak patří zvonek, kryt řetězu nebo blatníky, která jsou zároveň pro trekingová elektrokola typická. 


 

 

Recenze

Hodnocení: 4.3

86%

zákazníků doporučuje

2

hodnocení uživatelů


JN
JN

Jaroslav Nyklíček

Hodnoceno: 15. 5. 2016

Produkt zakoupen na inSPORTline.cz

Výborné odkazy,na internetu se mi zdál pro mé použití nejlepší.


Parametry

Model motoru Bafang, zadní pohon
Baterie 10 Ah, Li-Ion, (dojezd až 80 km)
Velikost kol 26"
Počet převodů 7
Počet nabíjecích cyklů 1000
Nabití na plnou kapacitu 3.50 hod.
Nabití na polovinu kapacity 1.50 hod.
Počet stupňů asistence 5 stupňů asistence
Výkon motoru 250 W
Displej LED
Rám Hliníkový
Brzdy Čelisťové
Odpružená vidlice ano
Pohon na zadním kole
Vidlice Suntour suspension
Zadní brzda Tektro V-brake
Přední brzda Tektro V-brake
Řazení Tourney TX35, páčkové
Přední ráfek 28" lehké dvojité
Zadní ráfek 28" lehké dvojité
Řídítka UNO
Představec UNO
Sedlo Selle Royal
Sedlovka UNO
Přední světlo dynamo
Zadní světlo bateriové
Blatníky plast
Velikost rámu 460 mm
Hmotnost 25 kg
Maximální nosnost (kg) 120 kg
Rok 2015

Alternativy

Hlídání dostupnosti produktu

Tento produkt již není v naší nabídce. Vyberte si prosím z alternativ níže!