Horské kolo 4EVER Scanner XTR 29" - model 2016
Horské 29" kolo TOP třídy s pečlivě vybranými komponenty té nejlepší kvality.
Doporučujeme přikoupit
- Popis
- Parametry
- Alternativy (8)
Horské kolo 4EVER Scanner XTR 29" - model 2016
Horské kolo 4EVER Scanner XTR 29" je kolo vybaveno těmi nejlepšími komponenty pro daný typ kola. Může se chlubit kvalitním celokarbonovým rámem, spolehlivou odpruženou vidlicí a tím, že jako celek vytváří jedinečný designový zážitek.
Mimořádně úspěšný model SCANNER je opět nabízen v několika variantách, které uspokojí všechny milovníky horských kol v rozměru 29“. Karbonový rám HIGH MODULUS 29“ s charakteristickým tvarem, geometrií a osobitým designem je předurčen nejen pro rychlost, komfort, ale také pro objevování nových možností jízdy na horských kolech. Tomu dopomáhá to nejkvalitnější vybavení v podobě vidlic ROCK SHOX a preciznímu páčkovému řazení značky SHIMANO XTR. Všechny zkušenosti jezdců závodního týmu jsme skloubili do jednoho celku a výsledkem je pestrá modelová řada, která splňuje požadavky na nejnáročnější tratě celého světa, které může vyzkoušet každý majitel kola SCANNER.
Technický popis:
rám | Carbon Hardtail High Modulus 29" |
vidlice | ROCK SHOX SID 15 100 RLO Taper |
převodník | SHIMANO XTR 9020 11SPD 36/26 |
středová osa | Integrated Press Fit |
řazení | SHIMANO XTR SL-M9000 2x11SPD, páčkové |
měnič | SHIMANO XTR RD-M9000 11SPD |
přesmyk | SHIMANO XTR FD-9025D |
vícekolečko | SHIMANO CS-M9000 11SPD 11-40 |
řetěz | SHIMANO CN-HG9000 11SPD |
brzdy | SHIMANO XTR BR-M9000 (160 / 160) |
brzdové páky | SHIMANO XTR BL-M9000 |
přední náboj | MAVIC CROSSMAX SL Disc |
zadní náboj | MAVIC CROSSMAX SL Disc |
ráfky | MAVIC CROSSMAX SL Disc 29" |
pláště | SCHWALBE Racing Ralph Performance |
pedály | *** |
řidítka | RITCHEY WCS 710 mm |
představec | RITCHEY WCS |
sedlovka | RITCHEY WCS |
sedlo | SELLE ITALIA SLS Kit Carbonio |
velikost | 17" / 19" / 21" |
Horské kolo 4EVER Scanner XTR 29" - model 2016 - parametry
Obecně lze říci, že čím více tím lépe, v případě horských a krosových kol bychom neměli jít pod 24 převodů (v případě silničních pod 18 převodů).
12" (pro výšku postavy 90 - 110 cm)
14" (pro výšku postavy 95 - 115 cm)
16" (pro výšku postavy 100 - 125 cm)
18" (pro výšku postavy 105 - 125 cm)
20" (pro výšku postavy 105 - 135 cm)
24" (pro výšku postavy 115 - 155 cm)
26" (pro výšku postavy 155 cm a více)
27,5" (pro výšku postavy 155 cm a více)
28" (pro výšku postavy 155 cm a více)
29" (pro výšku postavy 155 cm a více)
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinnější, avšak náročnější na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Brzdy patří mezi nezbytnou součást kola. Máme 2 nejběžnější typy a to kotoučové a čelisťové (ráfkové). Kotoučové brzdy jsou účinější, avšak těžší na údržbu, naopak čelisťové jsou snadnější na údržbu s delší životností. Mezi další brzdné systémy patří bubnové nebo tzv. torpédo (u dětských kol).
Páčky nebo otočné rukojeti na řidítkách, případně rámu kola, ovládájící změnu poměru otáčení ve vztahu předního ozubeného kola (trojpřevodník) a zadního ozubeného kola (kazeta) za pomoci přesmykače a přehazovačky.