Na hlavní obsah

Produkty v porovnávači

Obchodní podmínky společnosti SEVEN SPORT s.r.o.

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“ nebo také „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu, který je provozován společností SEVEN SPORT s.r.o. na webové stránce umístěné na internetové adrese www.insportline.cz.
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

1. Objednávka a ochrana osobních údajů

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, email). Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu.
Společnost SEVEN SPORT s.r.o., provozovatel internetového obchodu www.insportline.cz, je registrovaným správcem osobních údajů (číslo registrace u ÚOOÚ je 00065897) a garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Tento internetový obchod je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Tím se zavazuje k dodržování všech pravidel, které APEK stanovuje. Společnost prohlašuje, že informace o zákaznících (kupujících) jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující uzavřením smlouvy dále souhlasí s automatickým doplňováním osobních údajů kupujícího v košíku a to po zadání telefonního čísla či emailu kupujícího. Kupující souhlasí se zasíláním obchodních nabídek. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.  Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti (prodávajícího). Zboží zakoupené prostřednictvím eshopu www.insportline.cz, nebo prodejny inSPORTline nesmí být dále přeprodáváno bez písemného souhlasu SEVEN SPORT s.r.o.

2. Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání objednaného zboží budete taktéž informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.

3. Zrušení objednávky

Po vytvoření objednávky již nelze objednávku zrušit (nebo jakkoliv změnit), neboť už může dojít k přípravě a expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být již předáno přepravci.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit (nepřijmout) objednávku nebo její část v případě, že se již zboží nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud již kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

4. Dodání daňového dokladu a záručního listu

Daňový doklad je zasílán v elektronické podobě. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme  již potvrzený společně se zbožím. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad, a to za předpokladu, že obsahuje všechny potřebné údaje (jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu).
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, apod.) si hradí kupující sám.

5. Platba

Prodávající umožňuje zákazníkovi uhradit předem sjednanou cenu (za zboží a jeho přepravu k zákazníkovi) výběrem jedné z níže uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobírkou - hotově - platbu provedete hotovostně při převzetí zboží od dopravce (kurýra). Se zbožím dopravce současně předá doklad o zaplacení požadované částky za zboží.
  • Platební kartou - online - po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečené online rozhraní pro platbu kreditní kartou. Jedná se o nejrychlejší způsob platby.
  • Rychlé platby PayU - rychlá a bezpečná online platba pro klienty bank Česká spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisen Bank, GE Money Bank, Fio a Sberbank. Po odeslání Vaší objednávky a výběru Vaší banky jste automaticky přesměrováni na přihlašovací obrazovku Vašeho online bankovnictví, kde po přihlášení již pouze potvrdíte automaticky předvyplněný platební příkaz. Platbu evidujeme na našem účtu během několika minut a zboží tak expedujeme neprodleně.
  • Platba kryptoměnou (Bitcoin nebo Litecoin) - rychlá platba pomocí kryptoměny Bitcoin nebo Litecoin. Po odesání Vaší objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu společnosti Confirmo, která zpracovává platby těmito kryptoměnami. Objednávka je do tří dnů stornována, pokud nedojde k jejímu proplacení.
  • Na splátky ESSOX - splátkový prodej se společností ESSOX, naším partnerem v oblasti poskytování výhodných spotřebitelských úvěrů při nákupu zboží na splátky. Při zvolení této možnosti platby se zobrazí splátková kalkulačka, kde si vyberete požadovaný úvěr. Po následném dokončení objednávky se zobrazí její shrnutí, ve kterém naleznete tlačítko "Uzavřít smlouvu" - pomocí tohoto tlačítka budete přesměrováni do rozhraní systému ESSOX, kde pokračujete ve vyplnění informací požadovaných pro schválení vašeho úvěru. Po dokončení tohoto procesu Vám budou společností ESSOX na Váš mail zaslány informace jak postupovat dále. Více o podmínkách nákupu na splátky ESSOX naleznete zde.  
  • Rozložená platba ESSOX - platební metoda, která umožní zákazníkovi rozložení platby za zboží až na 4 měsíce bez navýšení. Proces uzavření smlouvy o Rozložené platbě je rychlý a jednoduchý, vyplníte pouze číslo účtu, kontaktní údaje se načtou z e-shopu, identifikační údaje se načtou z dokladu totožnosti. Žádné další údaje se nevyplňují.
  • Bankovním převodem - platbu provedete standardním bankovním převodem na náš účet (číslo účtu a variabilní symbol obdržíte v potvrzujícím emailu objednávky). Zásilka bude odeslána až po přijetí částky na náš účet. Právě z důvodů čekání na přijetí platby (1-2 dny) je nutné počítat se zpožděním v expedici Vaší objednávky. Z tohoto důvodu platbu bankovním převodem spíše nedoporučujeme.
  • Odloženou platbou Twisto Pay - Platbu provedete do 30 dní (platí od 15.3.2022) od nákupu na účet firmy Twisto payments a.s. viz. obchodní podmínky (vztahuje na objednávky do výše 5 000 Kč)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v těchto případech:

  • Objednávka s platbou online platební karta, PayU, PayPal, GPay, standardním bankovním převodem neuhrazená do 7 dní
  • Objednávka na splátky, kdy nebude úvěr schválený do 14 dní
  • Objednávka s osobním odběrem na prodejně nebude vyzvednuta do 7 dní

Bude-li kupní smlouva uzavřena bez současné fyzické přítomnosti stran (tedy prostřednictvím „prostředku komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, má zákazník (kupující) právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Tato lhůta běží ode dne:

  • uzavření smlouvy
  • jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • jde-li o smlouvu, jejíž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • jde-li o smlouvu, jejíž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak ode dne převzetí první dodávky zboží.

Odstoupit od smlouvy je možné zasláním písemného odstoupení od smlouvy na adresu sídla prodávajícího nebo předáním odstoupení od smlouvy na prodejně anebo prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
V případech, kdy bude kupní cena hrazena alespoň zčásti pomocí úvěru nebo zápůjčky poskytnutých podnikatelem a využije-li kupující práva odstoupit od smlouvy, vztahují se účinky odstoupení i na tuto smlouvu o úvěru nebo zápůjčce; to platí i v případě, že úvěr nebo zápůjčku poskytla třetí osoba podle smlouvy uzavřené s podnikatelem. V takovém případě nelze vůči zákazníkovi uplatnit jakékoli sankce.

6. Cena a druhy dopravy:

V současné době nabízíme přepravu zboží se společnostmi GLS, PPL, DHL (dříve PPL Sprint), DPD, Česká Pošta nebo převzetí zboží na výdejních místech PPL Parcelshop. Rovněž u vybraného zboží nabízíme vlastní prémiovou dopravu inSPORTline. V 2. kroku nákupního košíku zvolte Vámi preferovaného dopravce z nabízených možností (seznam nabízených druhů dopravy se liší v závislosti na velikosti a hmotnosti zboží Vaší objednávky). Prodávající si vyhrazuje u konkrétní zásilky právo změny přepravce zboží a to v rámci optimalizace a zrychlení procesu dodání zboží zákazníkovi. Pokud zvolil koncový zákazník přepravce, jehož cena za přepravu je vyšší než cena přepravce, kterým byla zásilka přepravena, má zákazník právo písemně nebo telefonicky požádat o vrácení rozdílu ceny. 

GLS

  • cena přepravy: 89 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • expresní přeprava balíkových zásilek do hmotnosti 30 kg
  • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře

PPL / DHL (dříve PPL Sprint) / DHL Výnos do patra / DHL Nadrozměr / PPL Parcelshop

  • cena přepravy: PPL 109 Kč s DPH; DHL (dříve PPL Sprint) 290 Kč s DPH; DHL Výnos do patra 390 Kč s DPH; DHL Nadrozměr 139 Kč s DPH; PPL Parcelshop 63 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • PPL - lze přepravovat balíky do hmotnosti 50 kg
  • DHL (dříve PPL Sprint) - lze přepravovat balíky od hmotnosti 50 kg do 500 kg. Zákazník je povinen při přebrání zásilky předat dopravci přepravní materiál (například paleta) na kterém byla zásilka doručována pod podmínkou smluvní pokuty 200 Kč.
  • DHL Výnos do patra - lze přepravovat balíky od hmotnosti 20 kg do 50 kg. Řidič přepravní společnosti zajistí výnos do patra s pomocí zákazníka. 
  • DHL Nadrozměr - lze přepravovat nadrozměrné balíky do hmotnosti 50 kg
  • platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení;
  • probíhají minimálně 2 pokusy o kontaktování příjemce před doručením zásilky;
  • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání;
  • telefonicky lze získat číslo k online sledování zásilky na internetu
  • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře, tato služba se vztahuje pouze na balíkové zásilky, nikoliv na paletovou přepravu

PPL / DHL (dříve PPL Sprint) / DHL Výnos do patra - postup při přebírání zásilky

  • zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen - pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
  • zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné folie a do kříže přelepeno firemní páskou inSPORTline - pokud bude folie nebo páska porušena, pak zásilku přeberte s výhradou nebo nepřebírejte vůbec.
  • v případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte - upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat.
  • pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte - při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte 
DPD
  • cena přepravy: 99 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • expresní přeprava balíkových zásilek do hmotnosti 50 kg
  • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře

Česká pošta – Balík na poštu / Balík do ruky / Balík na Balíkovnu

  • cena přepravy za služby „Balík na poštu“ 79 Kč s DPH; „Balík do ruky“ 99 Kč s DPH;
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty
  • "Balík do ruky - odpolední doručení" lze využít v odpoledních hodinách od 13:00 do 19:00

Balík Na poštu - postup při přebírání zásilky

  • zákazník obdrží pouze potvrzovací SMS a balík je možno vyzvednout do 7 dnů. 
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde.  

Balík Do ruky postup při přebírání zásilky

  • zákazník obdrží potvrzovací SMS a v případě jeho nezastižení je zákazník informován o balíku oznámenkou. Tento balík je možno vyzvednout do 7 dnů
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde.   

Balík do balíkovny

  • cena přepravy 63 Kč s DPH
  • zboží je doručeno na Vámi zvolenou poštu na přepážku s označením "Balíkovna"
  • zboží lze vyzvednout po dobu následujících 7 dnů
  • SMS zprávou lze tuto dobu prodloužit až na 14 dnů
  • služba je poskytována pouze na vybraných pobočkách České Pošty
Zásilkovna
  • cena přepravy 63 Kč s DPH
  • zboží je doručeno na Vámi zvolené odběrné místo Zásilkovny
  • zboží lze vyzvednout po dobu následujících 7 dnů. Během vánoční sezóny může být doba dočasně zkrácena na 5 dní.
  • SMS zprávou lze tuto dobu prodloužit až na 21 dní. Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.
  • doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

Prémiová doprava inSPORTline

  • bezplatná doprava pro vybrané zboží
  • zajišťujeme zdarma rovněž výnos, složení a seřízení zboží po dohodě předem nebo přímo u Vás

Osobní odběr

  • zboží je doručeno na Vámi zvolenou kamennou prodejnu inSPORTline - zboží je možno si osobně vyzvednout na některé z kamenných prodejen v Praze 5, Praze 10, Brně, Ostravě nebo Vítkově.
  • zboží lze vyzvednout po dobu následujících 7 dnů od upozornění o doručení
  • služba osobního odběru na prodejně na objednávku není zpoplatněna (od 14.1.2020)

7. Doba dodání:

Dodací lhůta je do 5 pracovních dnů pro všechny způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Nepřebíráme odpovědnost za prodloužení doby dodání na straně dopravce.

8. Montáž a servis:

Ohledně montáže Vás bude do dvou pracovních dnů automaticky informovat naše servisní středisko, které se s Vámi domluví na termínu uskutečnění montáže. Montáž nikdy neprovádí smluvený přepravce. U vybraných produktů poskytujeme instalaci a seřízení výrobku zdarma u zákazníka. Instalaci a seřízení provádí specializovaný technik z okolí místa doručení. Termín instalace a seřízení si zákazník se servisním technikem dohodne individuálně. Montáž u kupujícího je vždy zajištěna jedním servisním technikem a je tedy nutné, aby kupující zajistil umístění zboží na místo, kde bude prováděna samotná montáž, případně aby kupující zajistil asistenční osobu či osoby asistující při přemístění zabaleného zboží na místo, kde bude montáž stroje provedena. U všech ostatních produktů lze objednat placenou montáž zaškrtnutím volby "Požaduji montáž za xxx Kč", a to v detailu produktu nad tlačítkem "Do košíku".

9. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží:

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel ze zákona právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 kalendářních dnů ode dne:

  • uzavření smlouvy
  • jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak ode dne převzetí první dodávky zboží.

My tuto délku odstoupení od smlouvy prodlužujeme na 30 dnů. Výjimkou je zboží značky BenchK, u kterého platí klasická lhůta 14 dní.

Podmínky odstoupení od smlouvy: 

odstoupení od smlouvy musí být písemné a zaslané na adresu Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje, od smlouvy lze odstoupit také prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde (po doručení tohoto odstoupení od smlouvy Vám bude zasláno potvrzení o jeho přijetí v textové podobě). Pokud zboží ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci.

  • odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu (poštovné, balné či jiné dopravné), a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou
  • uplatní-li zákazník (kupující) právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží
  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš bankovní účet a to neprodleně po dodání všech podkladů, například čísla účtu pro zaslání platby
  • prodávající je povinen vrátit zákazníkovi (kupujícímu) zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi (kupujícímu) dříve, než mu zákazník (kupující) zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal
  • nárok na náhradu škody vzniklý na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny
  • v případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím
  • je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  • pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil
  • kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského zákoníku o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy

Odstoupí-li zákazník (kupující) od smlouvy, tak zákazník (kupující) zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
Při odstoupení od smlouvy zákazník (kupující) zašle nebo předá zboží společně s průvodním dopisem zpět prodávajícímu a to:

  • na adresu servisního oddělení Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury
  • v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově).

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má zákazník (kupující) právo od smlouvy odstoupit. Zákazník (kupující) má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka (kupujícího) buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník (kupující) před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Prodávající si vyhrazuje také právo na tiskové chyby. 

10. Reklamace, záruka a servis u zákazníka:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží:

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. je vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
  1. je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  2. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
  3. je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
  4. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy,

ledaže prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost zboží liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.

Prodávající není vázán veřejným prohlášením podle písm. b) v předchozím odstavci, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit dodavateli. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující (spotřebitel) právo na úhradu nákladů účelně vynaložených v souvislosti s uplatněním reklamace, a to včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k prodávajícímu, uplatní-li kupující právo na jejich náhradu u prodávajícího nejpozději do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je kupující oprávněn vadu zboží vytknout. V případě neoprávněné reklamace nese veškeré nutné náklady kupující.

U označených fitness modelů bude poskytována záruka za jakost na rám, a to po dobu 10 let od převzetí zboží.

U elektrokol Crussis poskytujeme rozšířenou záruku +1 rok zdarma. Na rozšířenou záruku se vztahují stejné podmínky jako na zákonnou záruku.

Na všechna jízdní kola značek Kellys, 4EVER, Devron, DHS, Kreativ a také na všechna elektrokola bude poskytována záruka za jakost na rám kola, a to po dobu 10 let od převzetí zboží.

U označených produktů značky W-TEC bude poskytována záruka za jakost na možnou skrytou vadu materiálu, a to po dobu 3 let od převzetí zboží.

Servis u zákazníka - na vybrané produkty v ceně nad 8 990 Kč s DPH zajišťujeme záruční servis u zákazníka. Tato výhoda se týká všech produktů s tímto označením.

Záruka za jakost se nevztahuje na:

  • opotřebení vzniklé běžným používáním (například opotřebení gumových a plastových částí, pohyblivých mechanismů, kloubových spojů, brzdových destiček nebo špalků, řetězů, řemenů, plášťů, kazety/vícekolečka a podobně)
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci a požadavku na servis zboží:

  • informujte nás vyplněním on-line formuláře
  • zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na:
  • na adresu servisního oddělení SEVEN SPORT s.r.o., Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury či jiného nákupního dokladu (nejrychlejší způsob vyřízení reklamace)
  • nebo na adresu sídla / v sídle prodávajícího
  • nebo předejte v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově)
  • v případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností PPL
  • zákazník se může o průběhu reklamace informovat e-mailem reklamace@insportline.cz
  • o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně.

11. Výměna velikosti zdarma:

V případě zakoupení zboží prostřednictvím e-shopu s příznakem "výměna velikosti zdarma" poskytujeme možnost výměny zboží za jinou velikost. Výměnu lze provézt pouze za variantu velikosti, která je skladem v e-shopu (pokud je skladem na kamenné prodejně, je potřeba vytvořit novou objednávku; za původní zboží budou vráceny nakupujícímu peníze). Výměnu velikosti zdarma můžete využít jen jednou a podmínkou je, že zboží, které budete jako nakupující vracet v rámci této záruky zpět, musí být zabaleno v neporušeném originálním obalu či krabičce (doporučujeme použít i pevný transportní obal, ve kterém Vám zboží bylo doručeno), nesmí nést známky užití a také musí být kompletní a nepoškozené. Zboží zašlete zpět na adresu servisního oddělení (SEVEN SPORT s.r.o., Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava) společně s průvodním dopisem (informací o tom, kterou velikost požadujete) a kopií faktury. Pokud nás informujete přes elektronický formulář, na naše náklady jakožto prodávajícího zařídíme svoz zboží k nám. Kurýr přepravní společnosti od Vás převezme zabalené zboží a my Vám zdarma zašleme správnou velikost. Tuto službu výměny velikosti zdarma lze uplatnit do 30 dnů od převzetí zboží.


12. Příplatková služba "Prodloužená lhůta na vrácení zboží do 90 dní"

Objedná-li si kupující společně se zbožím při objednávce zboží na internetovém obchodu www.insportline.cz příplatkovou službu prodloužené lhůty na odstoupení od smlouvy do 90 dní (dále jen „příplatková služba“), sjednávají si prodávající a zákazník prodloužení zákonné lhůty pro odstoupení zákazníka od kupní smlouvy ve smyslu ust. § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, za níže stanovených podmínek.

Příplatková služba se vztahuje pouze na zboží, u kterého zákazník před odesláním objednávky zvolil službu prodlouženého odstoupení od smlouvy zaškrtnutím příslušného políčka. Příplatkovou službu je možné sjednat pouze při nákupu vybraného zboží za kupní cenu nad 500,- Kč na internetovém obchodu www.insportline.cz a nelze ji sjednat při nákupu doplňků stravy, kosmetiky a zboží za kupní cenu ve výši do 500,- Kč.

Zákazník se zavazuje za příplatkovou službu zaplatit prodávajícímu cenu ve výši 3 % z celkové kupní ceny zboží, kterého se tato služba týká (včetně DPH). Zákazník se zavazuje zaplatit prodávajícímu cenu za příplatkovou službu společně s kupní cenou zboží podle článku 5. těchto obchodních podmínek

Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na předmětné zboží bez udání důvodu ve lhůtě 90 dnů ode dne, kdy mu bylo zboží na základě kupní smlouvy doručeno. Prodávající se zavazuje vrácené zboží od zákazníka přijmout a vrátit mu celou kupní cenu.

Zákazník je oprávněn uplatnit službu prodlouženého vrácení zboží nejpozději 90. den ode dne doručení zboží. Uplatněním služby se rozumí:

  • odeslání zboží (tj. předání zboží přepravci k odeslání nejpozději poslední den lhůty) na adresu servisního oddělení SEVEN SPORT s.r.o., Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava, nebo
  • předání zboží nejpozději poslední den lhůty prodávajícímu v provozovně (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově),

a to společně s průvodním dopisem - formulářem, který je k dispozici zde. Zákazník prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího koupi příslušného zboží a objednání s ním související služby. Náklady na odeslání zboží nebo předání zboží zpět prodávajícímu nese v plném rozsahu zákazník.

Účinky odstoupení od kupní smlouvy nastávají okamžikem doručení odstoupení prodávajícímu.

V případě, že bude zboží vráceno prodávajícímu v původním stavu a za níže uvedených podmínek, zavazuje se prodávající vrátit kupujícímu kupní cenu za vrácené zboží včetně původních nákladů na dodání zboží zákazníkovi nejlevnějším způsobem dodání zboží.

Prodávající zaplatí kupujícímu kupní cenu na bankovní účet uvedený kupujícím v průvodním dopise nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy u něj zákazník službu prodlouženého vrácení zboží uplatnil, nebo v hotovosti při předání zboží prodávajícímu v provozovně. Cenu za službu prodlouženého vrácení zboží, montáž zboží, cenu za prémiovou dopravu s výnosem a montáží zboží ani cenu za službu garance okamžité výměny prodávající kupujícímu nevrací.

Vrácené zboží musí být v původním stavu, kompletní včetně veškerého příslušenství a dokumentace (záručního listu, návodu k užívání atd.), s nepoškozenými identifikačními štítky, bez jakýchkoliv znaků užívání a v původním nepoškozeném obalu.

Zákazník nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud bude zboží nést známky užívání nebo bude jeho hodnota snížena nad rámec stanovy v předchozí větě, prodávající nabídne zákazníkovi odkoupení tohoto zboží za přiměřeně sníženou kupní cenu.

13. Příplatková služba "Garance okamžité výměny zboží"

Objedná-li si zákazník společně se zbožím při objednávce zboží na internetovém obchodu www.insportline.cz nebo v provozovně prodávajícího příplatkovou službu garance okamžité výměny zboží (dále jen „garance okamžité výměny“), sjednávají si prodávající a zákazník přednostní způsob vyřízení reklamace zákazníka výměnou a dodáním nového zboží bez vad v případě reklamace zboží, za níže stanovených podmínek.

Garance okamžité výměny se vztahuje pouze na zboží, u kterého zákazník před odesláním objednávky zvolil službu garance okamžité výměny zaškrtnutím příslušného políčka v případě nákupu vybraného zboží na internetovém obchodu www.insportline.cz, pokud to internetový obchod u vybraného zboží umožňuje. Příplatkovou službu garance okamžité výměny je možné sjednat i při koupi vybraného zboží v provozovně prodávajícího. Vybrané zboží, ke kterému lze sjednat garanci okamžitého zboží, určuje prodávající a na sjednání služby garance okamžité výměny nevzniká právní nárok.

Zákazník se zavazuje za garanci okamžité výměny zaplatit prodávajícímu cenu ve výši uvedené u konkrétního zboží na e-shopu. Zákazník se zavazuje zaplatit prodávajícímu cenu za příplatkovou službu společně s kupní cenou zboží podle článku 5. těchto obchodních podmínek.

Zaplacením ceny za garanci okamžité výměny vzniká zákazníkovi právo požadovat po prodávajícím v případě výskytu vady na zboží a jeho reklamaci v souladu s čl. 10 těchto obchodních podmínek dodání nového zboží bez vady.

Služba garance okamžité výměny se sjednává na dobu určitou, a to v délce 2 let ode dne převzetí zakoupeného zboží, k němuž se služba vztahuje, od prodávajícího. Zákazník je tedy oprávněn službu garance okamžité výměny uplatnit pouze v době 2 let ode dne převzetí předmětného zboží, a to i v případě, poskytl-li prodávající zákazníkovi na předmětné zboží záruku za jakost po dobu delší než 2 roky od převzetí zboží. Uplynutím 2 let od převzetí zakoupeného zboží právo zákazníka uplatnit službu garance okamžité výměny automaticky (bez dalšího) zaniká. Tím není dotčen následující odstavec tohoto článku.

Zákazník je oprávněn službu garance okamžité výměny v době 2 let od převzetí zakoupeného zboží uplatnit v souladu s tímto článkem obchodních podmínek maximálně třikrát. Uplatní-li tedy zákazník garanci okamžité výměny před uplynutím 2 let od převzetí zboží třikrát, služba garance okamžité výměny tím automaticky (bez dalšího) zaniká a případná další reklamace bude řešena standardním postupem dle čl. 10 těchto obchodních podmínek.

Novým zbožím bez vady se rozumí stejné zboží jako zboží reklamované se stejnými parametry od stejného výrobce; není-li v okamžiku uplatnění služby garance okamžité výměny stejné zboží se stejnými parametry od stejného výrobce na centrálním skladu prodávajícího a na konkrétní prodejně, kde zákazník uplatňuje výměnu dostupné, je prodávající oprávněn zákazníkovi dodat i jiné zboží se stejnými či lepšími parametry od stejného či jiného výrobce, pokud rozdíl mezi kupní cenou reklamovaného zboží a kupní cenou nového zboží v okamžiku uplatnění garance okamžité výměny nepřesáhne (+/-) 5 % z kupní ceny reklamovaného zboží (dále společně jen “nové zboží”). Zákazník bere toto právo prodávajícího na vědomí a výslovně s ním souhlasí.

Nebude-li v okamžiku uplatnění garance okamžité výměny na skladu prodávajícího dostupné žádné nové zboží specifikované v předchozím odstavci tohoto článku, které by mohl prodávající dodat zákazníkovi v souladu s výše uvedeným, a jeho naskladnění ve lhůtě pro dodání nového zboží uvedené níže v tomto článku není možné, je zákazník oprávněn od smlouvy o sjednání příplatkové služby garance okamžité výměny odstoupit. V takovém případě má zákazník nárok na vrácení ceny za příplatkovou službu garance okamžité výměny. Odstoupením zákazníka od garance okamžité výměny podle tohoto odstavce není dotčena kupní smlouva na zboží, k němuž byla garance okamžité výměny sjednána, a reklamace zákazníka bude vyřízena standardním postupem v souladu s čl. 10 těchto obchodních podmínek.

Zákazník je povinen prodávajícímu vytknout vady reklamovaného zboží postupem podle čl. 10 těchto obchodních podmínek prostřednictvím on-line formuláře, v němž informuje prodávajícího o uplatnění garance okamžité výměny, a předat reklamované zboží prodávajícímu postupem podle čl. 10 těchto obchodních podmínek. Okamžikem uplatnění garance okamžité výměny se rozumí až okamžik převzetí reklamovaného zboží prodávajícím od zákazníka, resp. příslušného přepravce.

Prodávající je povinen zákazníkovi dodat nové zboží v co nejkratším možném termínu dle způsobu a místa dodání, pokud bude reklamace vady zboží zákazníkem oprávněná, a tedy bude-li se jednat:

  1. o vadu, která na zboží vázla v okamžiku jeho převzetí zákazníkem a projevila se v době dvou let od jeho převzetí zákazníkem, nebo
  2. o záruční vadu krytou zárukou za jakost,

a současně se nebude jednat o vady specifikované v následujícím odstavci, na které se garance nevztahuje. Prodávající dodá zákazníkovi nové zboží nejpozději do 3 dnů od okamžiku, kdy byl původní produkt fyzicky doručen prodávajícímu (uplatnění garance).

Garanci okamžité výměny nelze uplatnit v případě:

  1. opotřebení vzniklé běžným používáním zboží (například opotřebení gumových a plastových částí, pohyblivých mechanismů, kloubových spojů, brzdových destiček nebo špalků, řetězů, řemenů, plášťů, kazety/vícekolečka a podobně)
  2. vady vzniklé nesprávným použitím zboží nebo jeho neodbornou instalací, zacházením či obsluhou 
  3. vady vzniklé používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají prostředí stanoveným výrobcem či prodávajícím (teplotní a vlhkostní podmínky, prašnost, či jiné chemické a klimatické vlivy) 
  4. vady vzniklé nesprávným skladováním zboží
  5. vady vzniklé mechanickým poškozením zboží
  6. vady viditelně vzniklé elektrickým přepětím (spálené součástky nebo plošné spoje)
  7. vady vzniklé porušením nebo nedodržením postupu pravidelné údržby zboží 
  8. vady vzniklé nadměrným zatěžováním zboží nebo jeho použitím v rozporu s návodem k použití či podmínkami uvedenými v dokumentaci zboží,
  9. vady vzniklé provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
  10. zboží, do kterého bylo zákazníkem či jinou třetí osobou jakkoli zasaženo (zejména zjevný zásah do vnitřních částí zboží či jiné známky svědčící o zásahu do zboží),
  11. zboží, které bylo zákazníkem jakkoli (i vizuálně) upraveno, vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
  12. zboží poškozeného přírodními živly nebo vyšší mocí, nebo vady vzniklé v důsledku této okolnosti.

14. Příplatková služba "Prodloužená záruka"

Objedná-li si kupující společně se zbožím při objednávce zboží na internetovém obchodu www.insportline.cz příplatkovou službu prodloužené záruky (dále jen „prodloužená záruka“), sjednávají si prodávající a zákazník prodloužení zákonné doby ve smyslu ust. § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, za níže stanovených podmínek.

Prodloužená záruka se vztahuje pouze na zboží, u kterého zákazník před odesláním objednávky zvolil službu prodloužené záruky zaškrtnutím příslušného políčka v případě nákupu vybraného zboží na internetovém obchodu www.insportline.cz, pokud to internetový obchod u vybraného zboží umožňuje. Vybrané zboží, ke kterému lze sjednat prodlouženou záruku, určuje prodávající a na sjednání služby prodloužené záruky nevzniká právní nárok.

Zákazník se zavazuje za prodlouženou záruku zaplatit prodávajícímu cenu ve výši uvedené u konkrétního zboží na internetovém obchodu a stanovené podle zákazníkem zvolené délky prodloužené doby. Zákazník se zavazuje zaplatit prodávajícímu cenu za prodlouženou záruku společně s kupní cenou zboží podle článku 5. těchto obchodních podmínek.

Zaplacením ceny za prodlouženou záruku vzniká zákazníkovi právo vytknout (reklamovat) v souladu s čl. 10 těchto obchodních podmínek vady, které se na koupeném zboží projeví v prodloužené době, pokud tyto vady vázly na koupeném zboží v době převzetí zboží zákazníkem od prodávajícího. Povinnost prokázat, že vady vytknuté podle tohoto čl. 14 těchto obchodních podmínek vázly na zboží v době převzetí věci zákazníkem od prodávajícího, nese kupující; tím není dotčen § 2161 odst. 5, věta první zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

Prodlouženou dobou se rozumí doba, o kterou se prodlužuje zákonná doba dvou let stanovená v § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Prodloužená doba může činit jeden rok, dva roky nebo tři roky, přičemž délku prodloužené doby určí zákazník zaškrtnutím příslušného políčka v případě nákupu vybraného zboží na internetovém obchodu www.insportline.cz, pokud to internetový obchod u vybraného zboží umožňuje. Prodloužená doba počíná plynout prvním dnem po uplynutí zákonné doby dvou let od převzetí zboží zákazníkem od prodávajícího.

Zákazník je oprávněn prodávajícímu nejpozději poslední den prodloužené doby vytknout vady zboží, které se na zboží projevily v prodloužené době, a to postupem podle čl. 10 těchto obchodních podmínek prostřednictvím on-line formuláře, v němž informuje prodávajícího o uplatnění prodloužené záruky, a nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne vytknutí vady předat prodávajícímu reklamované zboží postupem podle čl. 10 těchto obchodních podmínek, a to společně s originálem daňového dokladu obsahujícího koupi příslušného zboží a objednání s ním související služby prodloužené záruky.

V případě, že bude vada zboží vytknuta zákazníkem v prodloužené době řádně a včas v souladu s čl. 14 těchto obchodních podmínek, a současně bude zboží předáno prodávajícímu ve lhůtě stanovené v předchozím odstavci, dojde k zahájení reklamačního řízení, přičemž další práva a povinnosti prodávajícího a zákazníka se řídí čl. 10 těchto obchodních podmínek a příslušnými právními předpisy.

Uplynutím prodloužené doby právo zákazníka vytknout vady, které se na koupeném zboží projevily v prodloužené době, zaniká.

V případě reklamace vady zboží, která se na zboží projeví v zákonné době dvou let od převzetí zboží zákazníkem od prodávajícího, se práva a povinnosti prodávajícího a zákazníka řídí čl. 10 těchto obchodních podmínek a příslušnými právními předpisy a zůstávají tímto čl. 14 obchodních podmínek nedotčené. 

15. Diskrétní zabalení

Při potvrzené volbě "Diskrétní zabalení" v sekci "Obsah nákupního košíku" zásilku zákazníkovi zabalíme do neprůhledné fólie takovým způsobem, že skrze folii nepůjde vidět žádný obrázek či text transportního obalu výrobku. Cena služby je 6 Kč za každý započatý kg objednávky. Služba je k dispozici vždy za celou jednu objednávku. Jako odesílatel bude uveden SEVEN SPORT s.r.o. Příklad: Služba "Diskrétní balení" bude u balíku o celkové hmotnosti 2,4 kg hrazena částkou 18 Kč.

16. Slevy:

Sleva na první nákup:
Zákazníci, kteří u nás nakupují poprvé mohou využít slevu ve výši 100 Kč na první nákup. Tuto slevu lze uplatnit při nákupu zboží nad 1000 Kč. Slevu nelze nárokovat a je podmíněna úspěšným projitím uvítacím "welcome" procesem.

Věrnostní systém - sleva až 10%:

Naši věrní zákazníci mohou získat dodatečnou slevu až 10% z ceny nákupu.  

Pravidla věrnostního systému:

  • výše slevy se počítá z celkové útraty jednoho uživatele (emailová adresa)
  • cena produktu se o věrnostní slevu ponižuje po přihlášení uživatele. 
  • výše slevy se sčítá za útraty zákazníka v eshopu www.insportline.cz a to za uplynulých 730 dní.
  • věrnostní sleva je dodatková, tzn. že se přičítá i k akčním či výprodejovým slevám.
  • tato sleva se automaticky uplatňuje pouze na skutečně zaplacené a realizované objednávky
  • na stornované, nedokončené, nezaplacené objednávky či objednávky, kdy zákazník zboží vrátil se sleva nevztahuje
  • sleva se nevztahuje na nákupy uskutečněné v partnerských obchodech
  • sleva se nevztahuje na zboží v II. jakosti
  • objednávky realizované z různých účtů není možné sčítat

Tabulka věrnostní slevy (platí od 1.2.2024):

Útrata Sleva v %
1.000-2.999 Kč 1%
3.000-4.999 Kč 2%
5.000-9.999 Kč 3%
10.000-24.999 Kč 4%
25.000-49.999 Kč 5%
50.000-79.999 Kč 6%
80.000-99.999 Kč 7%
100.000-149.999 Kč 8%
150.000-199.999 Kč 9%
více než 200.000 Kč 10%

Poznámka: Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat podmínky věrnostního systému a věrnostní slevu odepřít a to i bez udání důvodu. Slevové kupóny či slevy na první nákup nelze kombinovat s věrnostní slevou nebo využít k nákupu dárkových poukazů, jiných cenin a produktů 2. jakosti. Nelze taktéž využít více než jeden slevový kupón na jednu objednávku, ani jakkoli slevy kombinovat (systém vždy uplatní vyšší z možných slev)

17. Ověřování recenzí:

Všechny recenze uváděné prostřednictvím eshopu www.insportline.cz jsou ověřené a získané skrze dotazník spokojenosti portálu Heureka (www.heureka.cz), který služba zasílá 6. den od vytvoření objednávky. Recenze jsou automaticky importovány na eshop www.insportline.cz.

18. Další práva a povinnosti smluvních stran:

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

19. Závěrečná ustanovení:

Tyto obchodní podmínky platí v případě zakoupení zboží od společnosti SEVEN SPORT s.r.o., IČ: 268 47 264, se sídlem Strakonická 1151/2c, Hlubočepy, Praha 5, PSČ 150 00.

Akce a slevy na email
Akční newsletter